P30 skrev 2015-03-02 20:32:09 följande:
Ja, försökt, men inte lyckats. För mig finns det mycket begränsad med känsel utanpå vilket ju kanske inte är så konstigt. Om man hade en borrhammare kanske vibrationerna skulle räcka fem cm in, men annars inte! ;)
När någon annan trycker i mellangården eller smeker runt anus är det ju trevligt, men det är en helt annan sak med direkt stimulans.
För mig är det helt obegripligt att inte alla män utforskat det där - och att inte alla kvinnor gjort det på sina män. Det är ju lite som att - jo - jag vet att många har vaginalt sex och verkar gilla det, men vi skall ägna oss åt bara handjobb.
Sen vad det där har att göra med att man skulle vara bög är ju om möjligt ännu mera mysko. Att tjejer kan gilla analsex accepterar ju de flesta, men vi män har ju faktiskt rätt mycket mer konkreta skäl att tycka om det. Men - alla gör som de vill!
Jo, har också försökt men man måste tydligen pressa så hårt att något nästan kan gå sönder därnere. Förstår inte de som lyckas med det där, jag kan däremot känna mig lite mer "innesluten i mig själv" och lite darrig om jag masserar mellangården samtidigt som jag får runkar till orgasm men inte mer, en försmak av prostataorgasm kanske? Och om det är försmak, hur störtskönt måste det inte vara med en riktig?
Ja precis! Säger som Katarina Janouch: "anus har ingen sexuell läggning" ;) Hoppas man träffar nån tjej, som inte är rädd för att prova :)