• Ben66

Prostatamassage

Det är bra om man använder mycket glidmedel på staven för att undvika att få sprickor och hemorojder runt anus.

• Ben66

Några gånger själv och 2 gånger har tjejen skött staven ???? Orgasmen är mer utdragen och det sipprar fram prostatavätska och sperma. Jag tycker att det känns som när det går för mig i tjejen och inte lika snabbt övergående som när jag runkar.

• Ben66

Jag har en prostatastav med vibrator och kan komma utan att runka. Då har jag iofs bara halvstånd men vad gör det.

Jag tar fram den ibland, inte hänt detta år

• Ben66
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 15:02:56 följande:
    Det måste vara en häftig känsla att komma "inifrån" med halvstånd. Men är det inte mera skönt och spännande än att du vill göra det bara ibland?
    Vanligtvis så är det "vanlig" sex och onani som jag gillar så jag måste vara extra kåt för att hålla på med anallekar med mig själv
  • Ben66
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-08-31 12:18:33 följande:
    Ja, uppenbarligen så blev det nåt sånt, orgasmerna var i vilket fall helt bortkopplade från k-en. Staven är ganska smal men är tillverkad för ändamålet, "anal fantasy vibrating curve" heter den om du vill googla. Jag har inget vettigt att jämföra med men vibrationerna är något starkare än en eltandborste typ.
    Jag vill definitivt få fler såna orgasmer men tänkte vänta lite, vill absolut inte slita på rumphålet.
    Har ingen riktigt tanke om hur det påverkar sex med en tjej, däremot tror jag att jag eventuell kan ha fått en liten vink om hur en tjejs orgasm kan känns. Beskrev nämligen mina upplevelser för en tjejkompis, som tyckte det påminde om hur hon upplever sina. Om det är så så är det kul :)
    Ska kolla upp den staven, för den modell jag köpt känns knapt i vibrationsväg.

Fantiserar som fan om att bli påsatt av en riktig kuk Skäms
  • Ben66
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2015-08-31 18:19:54 följande:
    Då kan jag rekommendera den varmt, sen har den en riktigt skön "bula" framtill som hittar p-punkten nästan av sig själv ;)
    Vad köpte du för modell?

En sådan här.

Den du har verkar vara ett bra köp, för jag vill ha starka vibrationer mot prostatan

Svar på tråden Prostatamassage