P30 skrev 2015-03-02 20:32:09 följande:
För mig är det helt obegripligt att inte alla män utforskat det där - och att inte alla kvinnor gjort det på sina män. Det är ju lite som att - jo - jag vet att många har vaginalt sex och verkar gilla det, men vi skall ägna oss åt bara handjobb.
Sen vad det där har att göra med att man skulle vara bög är ju om möjligt ännu mera mysko. Att tjejer kan gilla analsex accepterar ju de flesta, men vi män har ju faktiskt rätt mycket mer konkreta skäl att tycka om det. Men - alla gör som de vill!
Det är nog många som har en hög tröskel att försöka. Själv har jag känt min prostata ett par gånger, men inte stimulerat den till njutning, varken på egen hand, med partner eller hjälpmedel. Det är ett spännande område, intressant vilken potential kroppen har när det gäller sexualitet. Jag tycker att jag har ett bra sexliv redan. Det är möjligt att det skulle bli ännu mycket skönare med prostatastimulans, men jag har inga planer på att testa. Men går inte utvecklingen ditåt att allt flera män utnyttjar denna möjlighet? Småningom blir det kanske lika mycket standard som oralsex, som var något som bara de mest avancerade gjorde i de äldre generationerna, men som varje tonnåring prövar nu?