Inlägg från: Anonym (Nyfiken!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken!)

Prostatamassage

MikNis skrev 2015-03-05 12:12:01 följande:

Skaffa kille

Är straight så det är inte aktuellt Glad
  • Anonym (Nyfiken!)

Okej, i förmiddags kom den! Det har däremot inte jag gjort ännu, ska pröva den nu i helgenGlad

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-09 08:00:26 följande:
    Berätta hur det går!
    Okej! Testade staven i förrgår och det var en väldigt speciell upplevelse Glad Det tog sin stund innan jag hittade punkten och när jag väl masserade den så var det ganska skönt (hade stav med vibrator också) men som allra bäst var det när jag runkade samtidigt! Sekunderna innan orgasm var det skönaste jag har varit med om, hela kroppen skakade och jag kunde verkligen inte hålla tyst (brukar inte stöna överhuvudtaget annars). Orgasmen i sig var långdragen men inte så explosiv, satsen rann ut långsamt och tjockt. Definitivt värt mer experimenterande framöver Glad
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-09 15:26:35 följande:
    Det har jag läst om, att utlösningen blir mera som ett flöde än ett sprutande. Häftigt att du kunde få din skönaste upplevelse redan första gången. Tänk att denna njutningskälla är så undangömd, men ändå bara några cm bort. Och tänk att vi är så många män som aldrig utnyttjar den. Det kan säkert bli ännu mycket skönare bara du tränar upp dig mera. För att inte tänka på om du börjar göra det i samspel med en tjej. Tänk om hon kunde suga samtidigt t.ex. Hur kändes det när det hade gått? Var du "slut" då eller skulle du ha kunnat fortsätta stimulera prostatan?
    Jo, det var häftigt, och jag tror också att det finns potential att bli ännu skönare. Nu blev det ju bäst när jag smekte andra ställen samtidigt, men det vore toppen att komma bara av p-massagen. Ska testa och experimentera lite, byta ställningar o.s.v. Nu låg jag på rygg med benen uppdragna, men tror att det kan bli bättre att stå på alla fyra eller nåt. Sen slappnade jag nog inte av till hundra procent. Med andra ord, det var riktigt skönt och kan bli bättre Glad
    Jag hade nog kunnat fortsätta med en orgasm till, fast ollonet blev riktigt känsligt (känner fortfarande av det) så det är tveksamt om det funkar, det skulle vara en renodlad p-orgasm i så fall.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 08:26:25 följande:
    Jo det är det jag menar, att det kanske skulle gå att fortsätta med prostatastimulansen och få flera orgasmer på raken. Hade du vibrationerna på under orgasmen? Blev prostatan känslig när det gick?
    Nej, jag stängde nog av vibratorn reflexmässigt precis när jag kom. Jag lade faktiskt inte märke till om prostatan blev extra känslig, var så pass uppe i orgasm-ruset att jag inte minns. Men jag tror nog att jag hade kunnat fortsätta stimuleringen, för när jag kom så fick jag liksom känslan av att det var en väldigt "hård" orgasm och inte en "mjukgörande" som tvingar en att vila och vänta en stund innan nästa, hänger du med?
    Måste snart pröva igen känner jag nu.
  • Anonym (Nyfiken!)
    HasseA skrev 2015-03-09 21:11:07 följande:
    Men, vad roligt! Näe, precis, det sprutar inte lika mycket (oftast), känns lite annorlunda över huvud taget.

Jag har aldrig fått något som liknar en orgasm av enbart prostatastimulering, inte på långa vägar, men skönt är det ju.
    Precis, men man skulle så gärna vilja få en av endast p-stimulering, hands-freeGlad
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 12:30:29 följande:
    Nja, menar du att du hade hårt stånd fortsättningsvis efter orgasmen, så att du skulle ha kunnat ha samlag? Men kan inte detta med fortsatt prostatastimulans vara en väg till en mera "kvinnlig" orgasmupplevelse för män, att man kan komma gång på gång? Det sägs ju att kvinnors orgasmer egentligen är skönare än männens. Många kvinnor har förstås orgasmproblem och svårt att komma, men för dem som lyckas. Kanske det är likadant med prostataorgasm, att vissa män lyckas få den och andra inte?
    Nej, ståndet var mest halvdant under hela tiden och även efter att jag kom, men kåtheten var lika stark som innan. Annars brukar jag tända av efter orgasm i takt med att ståndet försvinner, men den här gången så var det som om jag var lika kåt och "lustfylld" som innan :)
    Jag har också funderat över det där med kvinnliga orgasmer, är nog svårt att avgöra vem som har det skönast eftersom det är väldigt individuellt. Men om jag går till mig själv så var den största skillnad från vanlig onani att njutningen kom genom stimulans "inifrån", som att stimulera en tjejs g-punkt. Det blev en helt annorlunda upplevelse och på något underligt sätt så kom t.ex. stönandet mer naturligt, ungefär som att staven gick in därbak och ljud ut genom munnen. Haha, om det är en förståelig liknelse? Jo, lite kvinnlig upplevelse kanske det är, men det kommer jag aldrig få veta exakt.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-10 12:34:32 följande:

Är inte detta också ett kvinnligt drag? Att man drömmer om att blir penetrerad till orgasm? Hur ser du på det att prostatanjutning ses som något homosexuellt? I min generation är det nog många som väljer bort prostatastimulering som något som hör homosexualitet till. Tror du att det är öppnare bland killar i din ålder? Vet du om många har prövat?
    Det är möjligt att det är ganska kvinnligt, men jag föredrar att inte kategorisera sex på det sättet. För mig så handlar det inte om penetration till varje pris utan att komma åt en intressant erogen zon, och om inte fingrarna når dit så får man helt enkelt använda redskap :) Men för all del, det krävs ju penetrering för att komma åt den. Därför bryr jag mig inte heller så mycket om att det är stigmatiserat som en homosexuell handling.
    Jag skulle tro att tack vare internet så får fler höra talas om det och blir nyfikna att prova, jag är ju en av dem :)
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-03-20 13:15:05 följande:
    Har du gjort några nya försök?
    Jo, en gång till har det blivit. Jag prövade att stå på alla fyra istället och att varva det med att resa mig upp på knäna. Det var lika grymt skönt som sist och kanske lite bättre till och med. Men jag måste fortfarande runka samtidigt och fattar inte riktigt om jag kommer åt p-punkten eller inte. Av orgasmen och satsen att döma så gör jag det, orgasmen blir längre och är allra skönast precis innan satsen kommer, som är väldigt tjock och flödig.
    Nästa gång ska jag pröva att kåta upp mig själv mer och runka ordentligt för att "värma upp" och sen gå över till endast p-massage. Kanske kommer orgasmen hands-free då...
  • Anonym (Nyfiken!)

Igår vart det ett nytt försök. Körde ett långt förspel med smek och runk innan jag gick över till staven Flört. Hade som mål att bara slappna av och nå orgasm utan att överhuvudtaget röra mig själv , men det gick inte den här gången heller. Testade därför att stimulera ollonet intensivt samtidigt, vilket gjorde att jag var nära orgasm i princip hela tidenGlad Jag kom verkligen störtskönt, men inte hands-free...

Anonym (tjej91) skrev 2015-03-22 15:06:18 följande:
    Du skulle inte ha lust att bjuda på ett litet filmklipp? Låter grymt hett Skrattande
    Kanske det Flört Är det okej om jag testar några gånger till först?Tungan ute
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (m) skrev 2015-03-22 23:38:55 följande:

Köp en njoy pure wand.
    Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.
    För mig funkar vibrationer bara halva vägen, sen blir det nästan avdomnat. 

Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.

Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika. 

Det där lät intressant. Jag ska testa att knipa och slappna av nästa gång, det borde gå bra med min leksak också, jag har en "anal fantasy vibrating curve".
    När jag tänker efter så kan det bli väldigt bra. Minns att jag gymmade en gång och körde en benmaskin, där man sitter lätt bakålutad med fötterna mot en bräda och trycker den ifrån sig. Fick nån slags skön känsla när mellangården och allt spändes och slappnade av. Vet ej om det hade kunnat bli orgasm men ståndet var definitivt inte långt borta
  • Anonym (Nyfiken!)

Okej, nu har jag hunnit öva ett antal gånger sen jag startade tråden och idag hände det! Jag kom helt handsfree och utan att spruta dessutom, har aldrig varit med om en liknande orgasm någonsin! Slog alla tidigare prostataorgasmer med hästlängder. Det var som att det gick stora vågor genom hela kroppen och jag kände mig helt översköljd. Sen lyckades jag få en till fast lite svagare, och allt detta utan att "hjälpa till" med handen. Som bonus höll sig ståndet rakt igenom så tt jag kunde runka fram en "vanlig" prostataorgasm med sprut som final :)

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (m) skrev 2015-03-22 23:38:55 följande:

Köp en njoy pure wand.
    Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.
    För mig funkar vibrationer bara halva vägen, sen blir det nästan avdomnat. 

Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.

Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika. 

Din upplevelse låter väldigt lik min :)
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-08-31 07:23:29 följande:

Det låter helt fantastiskt. Det måste vara det skönaste man som man kan uppleva. Tog det länge innan du nådde denna orgasm? Vad var det för skillnad mot tidigare som gjorde att det lyckades just nu tror du? Det var en bekant som länkade till något ställe som uppmanade män att pröva på samlag med andra män även om man är hetero, med motiveringen att man då kan få uppleva den starkaste orgasmen någonsin. Man kan fundera hur utvecklingen har kunnat leda till att männens skönaste orgasm går att uppnå genom stimulans på ett ställe som nås bara med hjälpmedel eller sex med andra män.
    Jo, det var en mycket skön upplevelse, helt olik allt annat. Det tog inte så länge, kanske 15-20 minuter innan jag nådde dit. Den största skillnaden var väl att jag inte rörde k-en överhuvudtaget förutom när jag värme upp lite innan, men när väl staven var på plats så bestämde jag mig för att låta den och vibrationerna göra jobbet, det var bara att slappna av och åka med :) Det enda jag behövde göra var att knipa om staven då och då, och efter ca 10 minuter kände jag hur orgasmen byggdes upp därnere och till slut "forsade" uppåt helt utan kontroll.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2015-08-31 08:54:23 följande:

Så du menar att du genom att avstå från annan stimulans så släppte du fram prostatastimulansen till sin fulla potential? Hur ser staven ut? Klen, grov? Starka eller svaga vibrationer? Hur tror du att det påverkar din känsla för och av samlag med en tjej nu när du har upplevt detta? Känner du dig sugen att pröva så snart som möjligt igen eller är du "nöjd" för ett tag?
    Ja, uppenbarligen så blev det nåt sånt, orgasmerna var i vilket fall helt bortkopplade från k-en. Staven är ganska smal men är tillverkad för ändamålet, "anal fantasy vibrating curve" heter den om du vill googla. Jag har inget vettigt att jämföra med men vibrationerna är något starkare än en eltandborste typ.
    Jag vill definitivt få fler såna orgasmer men tänkte vänta lite, vill absolut inte slita på rumphålet.
    Har ingen riktigt tanke om hur det påverkar sex med en tjej, däremot tror jag att jag eventuell kan ha fått en liten vink om hur en tjejs orgasm kan känns. Beskrev nämligen mina upplevelser för en tjejkompis, som tyckte det påminde om hur hon upplever sina. Om det är så så är det kul :)
  • Anonym (Nyfiken!)
    Ben66 skrev 2015-08-31 16:17:12 följande:
    Ska kolla upp den staven, för den modell jag köpt känns knapt i vibrationsväg.

Fantiserar som fan om att bli påsatt av en riktig kuk Skäms
    Då kan jag rekommendera den varmt, sen har den en riktigt skön "bula" framtill som hittar p-punkten nästan av sig själv ;)
    Vad köpte du för modell?

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Gaby) skrev 2015-08-31 18:14:33 följande:

Intressant, vill ju ge en sån upplevelse till min man... Men tänker också att prostatan inte är en magisk port till härlig orgasm i sig, om ni förstår vad jag menar? Att det krävs övning och att man förknippar den sortens stimulans med sex. Typ som att jag kan få orgasm av att få brösten stimulerade, det är ju något jag lärt mig med åren och ju mer stimulans de får i sexuella sammanhang desto mer förknippade med njutning blir de. Så om jag bara penetrerar min man lär han kanske inte njuta så mycket, första gången? Eller vad tror ni?

Hmm, jag tror att du har rätt i att det eventuellt kan behövas några "övningstillfällen" innan det blir riktigt bra. Det tog ju mig nästan ett halvår innan sensationen kom. De första gångerna var jag lite obekväm med alltihopa men i takt med att jag blev tryggare med situationen så kom avslappningen och därmed njutningen. Så jag tror det är viktigt att du får din man att slappna av ordentligt och samtidigt eggar upp honom, då kan det bli skönt tror jag, men som sagt, för min del var det lite spänt och ovant först...
  • Anonym (Nyfiken!)

En kort uppdatering för intresseklubben:
    Det går lättare och lättare för mig för varje gång jag masserar p-punkten. Sist så kom jag tre gånger hands-free och torrt (plus runk-sprutorgasm efter det) och den tredje torra orgasmen var helt fantastisk! Det är liksom som att hela underlivet pulserar och det skönaste är att jag inte behöver stänga av vibratorn utan kan låta den jobba vidare under tiden. Den enda nackdelen är att jag numera bor i en ganska lyhörd lägenhet så jag vågar inte "släppa ut" känslorna speciellt mycket, vilket jag faktiskt tror hämmar orgasmen. När orgasmen blir som starkast så vet jag verkligen inte vart jag ska ta vägen och känner verkligen för göra orgasmen så "extrovert" som det bara går ;) 
    Nu är väl nästa steg att lyckas spruta handsfree för det har jag inte lyckats med.

• Anonym (Nyfiken!)

Jag skaffade förresten en ny leksak i våras, som har en kraftig vibrator i flera steg och en juck-funktion i toppen, så att den både vibrerar och stöter samtidigt. Grymt effektiv! Den är grövre än den jag har använt tidigare så det har krävts lite övning får att få det att bli skönt, men nu har den verkligen kommit till sin rätt!
    Förra veckan sprutade jag hands-free för första gången!

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Oprövad) skrev 2016-07-12 11:25:37 följande:
    Häftigt. Tror du att du kan få flera sprutorgasmer i rad genom att stimulera prostatan eller blir den också känslig efter en utlösning? Mera än efter en torr orgasm?
    Det är nog möjligt med flera i rad, jag fick två. Och jag upplevde inte att den blev känslig på något sätt efter den första. Däremot så kändes k-en lite mindre känslig, ungefär som när man haft en ruined orgasm. Men den blev inte mindre hård så jag runkade den inför den andra orgasmen.
    Anonym (Oprövad) skrev 2016-07-12 11:26:34 följande:
    Hur var utlösningen förresten? Ett kraftigt sprut eller mera som att det rann?
    Det var mer rinnigt i den första, och riktigt starkt sprut i det andra.

Svar på tråden Prostatamassage