Prostatamassage
Skaffa kille ![]()
Skaffa kille ![]()
Okej, i förmiddags kom den! Det har däremot inte jag gjort ännu, ska pröva den nu i helgen
Det tog sin stund innan jag hittade punkten och när jag väl masserade den så var det ganska skönt (hade stav med vibrator också) men som allra bäst var det när jag runkade samtidigt! Sekunderna innan orgasm var det skönaste jag har varit med om, hela kroppen skakade och jag kunde verkligen inte hålla tyst (brukar inte stöna överhuvudtaget annars). Orgasmen i sig var långdragen men inte så explosiv, satsen rann ut långsamt och tjockt. Definitivt värt mer experimenterande framöver

Igår vart det ett nytt försök. Körde ett långt förspel med smek och runk innan jag gick över till staven
. Hade som mål att bara slappna av och nå orgasm utan att överhuvudtaget röra mig själv , men det gick inte den här gången heller. Testade därför att stimulera ollonet intensivt samtidigt, vilket gjorde att jag var nära orgasm i princip hela tiden
Jag kom verkligen störtskönt, men inte hands-free...

Är det okej om jag testar några gånger till först?
Köp en njoy pure wand.
Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.
För mig funkar vibrationer bara halva vägen, sen blir det nästan avdomnat.
Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.
Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika.
Okej, nu har jag hunnit öva ett antal gånger sen jag startade tråden och idag hände det! Jag kom helt handsfree och utan att spruta dessutom, har aldrig varit med om en liknande orgasm någonsin! Slog alla tidigare prostataorgasmer med hästlängder. Det var som att det gick stora vågor genom hela kroppen och jag kände mig helt översköljd. Sen lyckades jag få en till fast lite svagare, och allt detta utan att "hjälpa till" med handen. Som bonus höll sig ståndet rakt igenom så tt jag kunde runka fram en "vanlig" prostataorgasm med sprut som final :)
Köp en njoy pure wand.
Tjejernas favorit för g-punktsstimulans och absolut fantastisk för vår motsvarighet.
För mig funkar vibrationer bara halva vägen, sen blir det nästan avdomnat.
Jag brukar lägga mig på rygg, så avslappnad det bara går, ta wanden och bara långsamt liksom mjölka prostatan. Knipmusklerna behöver också vara avslappnade så det är lätt att tappa ståndet men det är ju inte heller poängen att få ett..Det är absolut inget man klarar på ett par minuter utan en längre stund krävs för att hela kroppen ska hänga med. Efter någon minut börjar det rinna försats, jag menar verkligen rinna..då börjar jag kombinera med att rytmiskt knipa och slappna av och efter en stund känns det som att det liksom byggs upp något, men inte alls på samma sätt som när man kommer vanligt - inte den sprängande känslan utan mer subtilt. Det börjar spritta i benens muskler nästan spastiskt och sen kommer orgasmvågorna. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns när våg efter våg liksom sköljer över en. För mig tog det något år innan jag hittat tekniken så ge inte upp.
Personligen är jag rätt övertygad om att det är väldigt likt mellan könen, när jag och min fru onanerar tillsammans är det slående hur lika teknik vi har om hon är ute efter en g-punktsorgasm men jag antar att alla är olika.

Intressant, vill ju ge en sån upplevelse till min man... Men tänker också att prostatan inte är en magisk port till härlig orgasm i sig, om ni förstår vad jag menar? Att det krävs övning och att man förknippar den sortens stimulans med sex. Typ som att jag kan få orgasm av att få brösten stimulerade, det är ju något jag lärt mig med åren och ju mer stimulans de får i sexuella sammanhang desto mer förknippade med njutning blir de. Så om jag bara penetrerar min man lär han kanske inte njuta så mycket, första gången? Eller vad tror ni?
En kort uppdatering för intresseklubben:
Det går lättare och lättare för mig för varje gång jag masserar p-punkten. Sist så kom jag tre gånger hands-free och torrt (plus runk-sprutorgasm efter det) och den tredje torra orgasmen var helt fantastisk! Det är liksom som att hela underlivet pulserar och det skönaste är att jag inte behöver stänga av vibratorn utan kan låta den jobba vidare under tiden. Den enda nackdelen är att jag numera bor i en ganska lyhörd lägenhet så jag vågar inte "släppa ut" känslorna speciellt mycket, vilket jag faktiskt tror hämmar orgasmen. När orgasmen blir som starkast så vet jag verkligen inte vart jag ska ta vägen och känner verkligen för göra orgasmen så "extrovert" som det bara går ;)
Nu är väl nästa steg att lyckas spruta handsfree för det har jag inte lyckats med.
Jag skaffade förresten en ny leksak i våras, som har en kraftig vibrator i flera steg och en juck-funktion i toppen, så att den både vibrerar och stöter samtidigt. Grymt effektiv! Den är grövre än den jag har använt tidigare så det har krävts lite övning får att få det att bli skönt, men nu har den verkligen kommit till sin rätt!
Förra veckan sprutade jag hands-free för första gången!