Så förbannat trött på allt jämställdhetssnack!
Roligt att du fortsätter.
1. Jo, människor brukar tendera att göra det de vill göra. Vet att det är jobbigt för vänsterfolk när människor väljer "fel".
2. Jösses! Klämmer skon vid 1), eller försöker du helgardera... Använd google vet jag...
3. Det är bättre att studera ett land med mindre ekonomiskt tvång och mindre politiskt tvång såklart. Det speglar bättre människors val. Du tror väl inte att kvinnor i Schweiz är markant genetiskt annorlunda hoppas jag?
Note: I fall du nu verkligen tror att den kommunistiska överheten i Sverige inte tillåter statestik om vad kvinnor verkligen vill, kan du ju börja fundera över varför. Varför är det inte intressant med vad folket verkligen vill?
1) Människor gör vad de måste för att överleva. Att självmordsstatistik (ja statistik stavas så) går upp ( om så vore fallet) så innebär det inte att fler människor vill dö. Snarare att de har problem med att leva. Mer basal logik än höger/vänster i detta fallet.
2) Helgardera? Nej men kommer du med ett citat så får du ange källan. Elimäntärt faktiskt.
3) Jag tror ingenting om Schweiz i detta sammanhang. Jag är dock övertygad om att du bör ha en källa som anger vad svenska kvinnor VILL då det var det påståendet du skulle underbygga.
Nu får du förklara igen