Varför blir man så fruktansvärt kåt när man är bakis?
Man borde ju bli som kåtast när man känner sig stark? Jag är man.
Man borde ju bli som kåtast när man känner sig stark? Jag är man.
Jag vet faktiskt inte. Men jag har också märkt det, MEN aldrig när man är bakis på riktigt. Bara när man är lite småbakis.
Fullständigt felaktigt påstående, om du frågar mig. Snarare fyllan som sätter igång kåthormonerna.
Håller med de två första inläggen. Kan vakna på lördag- söndagmorgonen och känna mig halvgroggy och samtidigt längta intensivt efter en riktig påsättning. Inte sällan får jag den också efter lite händer under täcket.
TIllägg: Morgonknullen är väl de allra skönaste? Fullständigt avkopplad utan stora illusioner, bara ligga och jucka lugnt o skönt i sängvärmen
Jag tänker att när vi är bakfulla funkar bara de mest primitiva delarna av hjärnan
Äta, dricka, fortplanta sig, sova
jag kan ha fel men så funkar jag
Håller med de två första inläggen. Kan vakna på lördag- söndagmorgonen och känna mig halvgroggy och samtidigt längta intensivt efter en riktig påsättning. Inte sällan får jag den också efter lite händer under täcket.
Fullständigt felaktigt påstående, om du frågar mig. Snarare fyllan som sätter igång kåthormonerna.
Eftersom att kroppen har fullt upp med att bryta ner alkoholen prioriteras inte reglering av hormon --> bakiskåt
Aha, är det så det fungerar. Kanske det?
Eftersom att kroppen har fullt upp med att bryta ner alkoholen prioriteras inte reglering av hormon --> bakiskåt
En kille jag hade en gång i tiden påstod att det var för att kroppen kände sig döende och ville föröka sig innan det är för sent ;) jag blir också riktigt bakiskåt om jag är lite lagom bakis. Men har ju haft bakfyllor from hell då jag typ vill krypa ur mitt skinn och dö, då är inte sex på tapeten...
En kille jag hade en gång i tiden påstod att det var för att kroppen kände sig döende och ville föröka sig innan det är för sent ;) jag blir också riktigt bakiskåt om jag är lite lagom bakis. Men har ju haft bakfyllor from hell då jag typ vill krypa ur mitt skinn och dö, då är inte sex på tapeten...
Tvärtom för mig. När jag har druckit så känner jag visserligen för kvinnligt sällskap, men jag är inte kåtare än vanligt.
Åh bakfylleknullen är helt klart de bästa. Även om man har lite ont i huvet tom....ibland tycker jag dessutom att de hjälper mot bakfyllan.
Inte läst tråden, men endorfinerna hjälper ju en att må bättre, bra sex är den bästa medicinen ;)
Hormonerna kommer lite i olag.......inte så konstigt kanske