• Penida

Glossybox, er erfarenhet?

Jag har nära väninna som fyller år snart och jag funderar på att beställa en prenumeration på glossybox till henne och är även sugen på att ge mig själv denna present:) 
    Innan jag beställer skulle det vara kul att höra hur andra upplevt boxarna, nåt att ha? Bra produkter?

Avskyr CIO-metoder
  • Svar på tråden Glossybox, er erfarenhet?
  • Sweet Sofia

Jag har Glossy box och tycker att produkterna är bra . Det är superkul varje gång en ny box kommer Jag är iochförsig rätt dålig på att använda allt men det är kul att bli lite bortskämt en gång i månaden. Man får fylla i frågor ang hudtyp etc och såblir boxarna anpassade efter en själv. Och det är absolut värt priset. Man får mycket för lite pengar.

• J Hanna

Jag tyckte att det var kul när den kom. Alltid något bra i varje box. Men hade angivit att jag ville ha smink i naturnära färger. Jag fick långa illrosa lösnaglar, en lika illrosa ögonpenna och annat som inte passar mig. Så varje gång var det något bra och något dåligt. Slutade efter ett år pga att lådorna blev fulla av reseförpackningar, småtuber och saker jag inte ville ha. De sakerna som var bra hade jag själv kunnat köpa i affären varje månad för samma pris. Så gick väl på ett ut.

Svar på tråden Glossybox, er erfarenhet?