• Anonym (Singel)

    Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?

    Jag undrar alltså vad DU tror att män generellt uppskattar för personlighetsdrag hos en kvinna för att ingå ett förhållande med denna?

  • Svar på tråden Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?
  • Gung Ho
    Anonym (tjejan) skrev 2015-03-06 21:50:10 följande:

    1. Se snygg ut enligt just den mannens preferenser
    2. Stabil och okomplicerad i humöret (inget övertolkande, gråtande, pms eller "överkänslighet")
    3. Gilla sex (gärna analsex eftersom många män är rumpfixerade)
    4. Vara huslig på alla sätt
    5. Vara en jättebra mamma och även älska att ta hand om mannens eventuella barn med en annan kvinna
    6. Gilla sport och TV-spel eller åtminstone ha stort överseende med att mannen ägnar mycket tid åt detta


    Min blivande fru..

    1:Ja. Otroligt intensiva ögon, smäcker och stark. Älskar när män vänder sig om efter henne!

    2: haha, hon är dramatisk, skrattar för högt (hennes ord), känslosam, framåt som ingen annan, gråter, lever ut, sticker ut i en folksamling.

    3: oh ja! God damn vilken resa vi tar varandra på sexuellt. Dock klarar hon inte analsex vilket inte gör mig ngt, det är överskattat (jag har dock en liten rumpfixering ändå)

    4: Njae....hon höll pedantisk ordning men har lärt sig att slappna av lite sen vi träffades. Vi tävlar om vem som ska få laga maten..

    5: ja/ja!!!

    6: Haha, nej men hon har lärt mig att både återupptäcka dans och titta på Let's Dance!

    Kort och gott min själsfrände!!
  • Anonym (Singel)
    audio skrev 2015-03-06 22:15:04 följande:

    Omg så du är 20 du

    Och en romantisk kille.


    25. Det är la bra att vara så mogen jag är?
  • Anonym (Singel)
    Anonym (tjejan) skrev 2015-03-06 22:19:54 följande:

    Jag tror helt ärligt att listan jag skrev är exakt vad en majoritet av männen vill ha, om de är ärliga mot sig själva och erkänner det. Min lista är inte bara baserad på MINA erfarenheter utan på många andra kvinnors berättelser om män, inte minst här på detta Forum. Särskilt det där med att kvinnor är så överkänsliga! Du får gärna säga emot och kanske är du uppriktig om du menar att listan inte stämmer med hur du känner, men kan du inte medge att det verkar som att många män efterfrågar de här kvalitéerna hos kvinnor?


    Jo, jag säger bara ödmjukt att jag inte vill buntas ihop med dessa män. Jag har en rätt mycket annan syn på vad som är en bra kvinna. Eller blir du helt chockad av att jag avviker ifrån denna syn på mäns önskemål?
  • audio
    Anonym (Singel) skrev 2015-03-06 22:43:23 följande:
    25. Det är la bra att vara så mogen jag är?
    Haha
    Du kunde vara min son men okej.

    Fick en kommentar själv omg you 're just a baby Skrattande
    Nu vet jag hur det kan vara
  • Anonym (Singel)
    audio skrev 2015-03-06 22:23:10 följande:

    Jag tror att TS bara ville kolla läget lite


    Det med.
  • Anonym (Singel)
    audio skrev 2015-03-06 22:45:51 följande:

    Haha

    Du kunde vara min son men okej.

    Fick en kommentar själv omg you 're just a baby

    Nu vet jag hur det kan vara


    Fast bebis är direkt elakt att kalla mig när jag är 25 och väldigt mogen. Du skall inte stirra dig blind på ålder.
  • audio
    Anonym (Singel) skrev 2015-03-06 22:49:25 följande:
    Fast bebis är direkt elakt att kalla mig när jag är 25 och väldigt mogen. Du skall inte stirra dig blind på ålder.
    Nej det var alltså en manlig bekant till mig som är över 20 år äldre än mig som kallade mig baby. På skoj förstås, men det slog mig nu, jag förstår vad han menade. Känner mig så dum nu i efterhand Obestämd Alla vill visst vara 40 för evigt.
  • Moiranna

    Kåt, glad och tacksam..?

    Skojar bara, men lite ligger det nog i det. 

    Kanske: söt, trevlig, feminin (inga truckflator med basröst och mustasch), representativ (särskilt viktigt för män i karriären), ung (jämfört med honom), okomplicerad (inga hysteriska utbrott, scener, tjat, gnäll etc.), ej kontrollerande eller svartsjuk, billig i drift (inga dyra vanor som mannen förväntas finansiera), inget bagage (i form av barn sedan förr, släktingar som det ska skickas pengar till eller hälsas på, pinsamheter av typen nakenbilder som plötsligt kan dyka upp), barnkär (om mannen vill ha barn eller har sådana sedan förr - annars är kvinnans barnlängtan i stället ett problem), huslig, pysslig, inte alltför karriärinriktad, inte alltför starka band till släktingar eller vänner (inte så att de är viktigare än vad han är för henne), ingen lust att "bära byxorna" i förhållandet...

  • Moiranna
    Moiranna skrev 2015-03-06 23:03:01 följande:

    Kåt, glad och tacksam..?

    Skojar bara, men lite ligger det nog i det. 

    Kanske: söt, trevlig, feminin (inga truckflator med basröst och mustasch), representativ (särskilt viktigt för män i karriären), ung (jämfört med honom), okomplicerad (inga hysteriska utbrott, scener, tjat, gnäll etc.), ej kontrollerande eller svartsjuk, billig i drift (inga dyra vanor som mannen förväntas finansiera), inget bagage (i form av barn sedan förr, släktingar som det ska skickas pengar till eller hälsas på, pinsamheter av typen nakenbilder som plötsligt kan dyka upp), barnkär (om mannen vill ha barn eller har sådana sedan förr - annars är kvinnans barnlängtan i stället ett problem), huslig, pysslig, inte alltför karriärinriktad, inte alltför starka band till släktingar eller vänner (inte så att de är viktigare än vad han är för henne), ingen lust att "bära byxorna" i förhållandet...


    ...sedan i verkligheten måste de flesta män förstås nöja sig med alldeles vanliga kvinnor om de ska ha någon alls, liksom de allra flesta kvinnor måste nöja sig med alldeles vanliga män...
  • Anonym (M)
    Anonym (tjejan) skrev 2015-03-06 22:19:54 följande:
    Jag tror helt ärligt att listan jag skrev är exakt vad en majoritet av männen vill ha, om de är ärliga mot sig själva och erkänner det. Min lista är inte bara baserad på MINA erfarenheter utan på många andra kvinnors berättelser om män, inte minst här på detta Forum. Särskilt det där med att kvinnor är så överkänsliga! Du får gärna säga emot och kanske är du uppriktig om du menar att listan inte stämmer med hur du känner, men kan du inte medge att det verkar som att många män efterfrågar de här kvalitéerna hos kvinnor?
    Jag tror det är ganska olika vad män gillar. Jag tror iofs att män uppskattar skönhet lite grann mer än kvinnor.
Svar på tråden Kvinna, vad tror du män vill ha för sorts kvinnor?