• Anonym (Funderande kille)

    Tjejer, hur ser man på dig att du är kåt?

    Kan man se på dig att du är kåt? Vad gör du när du blir det? Vet du ens om det hur du blir när du är kåt?

    Fuktas fittan och styvnar bröstvårtorna?

    På män är det lätt att se i allafall om man inte har så mycket kläder på. Det går såklart att känna även utanpå jeans om man kommer så nära.

    Berätta gärna om du vet hur du blir när du börjar kåta upp dig eller tänker "syndiga" tankar. :)

  • Svar på tråden Tjejer, hur ser man på dig att du är kåt?
  • Zoja

    Det är väl självklart att kvinnor, vars kön fungerar som det ska, blir våta när de är kåta..

  • Anonym (Ögon)

    Jag har fått höra att det syns i min blick Men annars är det styva bröstvårtor och så blir jag nog även lite röd om kinder och bröst. Varm i hela kroppen...

  • Anonym (cissi)

    tyngre andhämtning, får en mer djupare blick och enligt min älskare så vidgas ögonen och får en lätt glittrig blick, nästan lite rådjursaktig typ.   En aningens rödare kinder. 

    Det som är synligt. 

  • Anonym (AH)

    Vidgar på näsborrarna, fäktar med blygdläpparna och frustar som en gås. Rätt säkert tecken på att bruden är kåt.

  • Anonym (okontrollerad)

    Tappar kontrollen helt, flämtar och siktar in mig på finniga tonårspojkar, oskulder..
    Längtar riktigt efter deras små darriga tonårssnoppar som sprutar efter 15 sekunder.
    Vill inget hellre än att de tar mig så hårt att jag skriker rakt ut.

    När jag blir kåt vill jag ha en sån riktigt tjur som jag är säker på att TS är.
    Kom! Jag är vidöppen nu.

  • Anonym (Sigurd)
    Anonym (okontrollerad) skrev 2015-03-05 17:37:36 följande:

    Tappar kontrollen helt, flämtar och siktar in mig på finniga tonårspojkar, oskulder..
    Längtar riktigt efter deras små darriga tonårssnoppar som sprutar efter 15 sekunder.
    Vill inget hellre än att de tar mig så hårt att jag skriker rakt ut.

    När jag blir kåt vill jag ha en sån riktigt tjur som jag är säker på att TS är.
    Kom! Jag är vidöppen nu.


    Hahahaha
  • Anonym (kåt)

    Djupare andetag, blicken blir utmanande och bestämd, rodnad på kinderna och halsen, jag rör mig mycket mjukare och sensuellare sen blir jag ju våt men det syns inte utanpå kläder så om jag är klädd så är det mest ögonen man skall se på för att upptäcka det

  • cleopatra01
    Anonym (cissi) skrev 2015-03-05 16:43:30 följande:

    tyngre andhämtning, får en mer djupare blick och enligt min älskare så vidgas ögonen och får en lätt glittrig blick, nästan lite rådjursaktig typ.   En aningens rödare kinder. 

    Det som är synligt. 


    Har fått höra samma sak om mig, biter mig gärna mjukt i läppen med, samt rör mig mjukare :)
  • InTheSummertime

    Hur man SER det på mig? - Det ser man i mina ögon, de börjar glänsa nått så otroligt. Helt skumt! Mitt ex sa det till mig, sedan dess har jag kollat i spegeln då och då - då det varit aktuellt, och ja, nog glänser de alltid. :O Skitskumt.

  • Anonym (Utanför)

    Tjejer det har väl aldrig hänt utanför hemmet?  

  • luckystrikes
    Anonym (Utanför) skrev 2020-07-29 22:52:37 följande:

    Tjejer det har väl aldrig hänt utanför hemmet?  


    Jodå kan hända utanför hemmet???? en gång när jag gick i skolan blev jag vansinnigt kåt när jag och en snygg kille hamnade själva i ett grupprum. fick tunghäfta och började typ bli varm. Allt jag ville var att han skulle sätta på mig och fick känslan att han också ville det för det blev en konstig stämning
    anonym
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (AH) skrev 2015-03-05 17:26:56 följande:

    Vidgar på näsborrarna, fäktar med blygdläpparna och frustar som en gås. Rätt säkert tecken på att bruden är kåt.


    Frustar som en gås?
    Då har jag nog aldrig träffat på en kåt tjej.
    Hehe.
  • Anonym (killen)

    jag och min sambo har varit tsm i 13 år (är 30 nu) på henne märker ja de me att hennes andning blir tyngre, hon sitter gärna med benen i kors och gungar lätt med foten, hon ger mig hintar i gåtor, eller rakt av säger precis vad hon vill. tror inte man kan se på en främling om hon är kåt, de är nog väldigt individuellt.

Svar på tråden Tjejer, hur ser man på dig att du är kåt?