Inlägg från: Ab imo pectore |Visa alla inlägg
  • Ab imo pectore

Behöver snabbt svar! Växelvis boende, ena föräldern inlagd på sjukhus?

Usch vilken jobbig sits. Jag blir bara arg över pappans beteende. Hur kan man bara "överge" sina barn på det viset? Jag fattar inte det. Jag tycker så fruktansvärt synd om barnen. Vet dom om att du ligger inne? 
    Som andra redan sagt så försök prata med soc. Begär sedan även egen vårdnad, han är i mina ögon inte värd sina barn. 
    Han gör absolut inte sina barn en tjänst i detta. Han försöker ju ställa till det för dig men  låter sina barn lida för sin egen dumhet.
    Jag skickar all lycka till dig och hoppas att det löser sig och att barnen inte far allt för illa i detta.

• Ab imo pectore

Mina barn bor också vv. 
    Själv hade jag med glädje fortsatt ha mina barn så länge det behövdes. Hade tagit med barnen till deras far om han hade legat inne så att dom fick träffa honom,hur mycket dom ville, varje dag om det var så. Allt för deras skull. Dina barns pappa ska ju vara glad att du ändå vill att det är han som ska ha dom när det nu är som, det är för dig. Hoppas han skärper sig.

Svar på tråden Behöver snabbt svar! Växelvis boende, ena föräldern inlagd på sjukhus?