Min son vill ha stringkalsonger
Jag skojade med min sambo om "tänk om jag stod i string i köket en morgon du vaknade, höhöhö"... slutade med att hon köpte mig ett par och bla bla nu använder vi båda två bara string.
Tjejer introduceras med det i tonåren, inte män.
Tjejer har massa förebilder som använder det, inte män.
Hade Henry Cavil kommit på TV4 med Calvin Clein string tro fan att killar skulle börja använda det?!
Tror att alla tjejer som testa börjar med det för att det är skönt. Min poäng är att man har vad som är bekvämt och vad man blir influerad till och string är fan bättre än något annat! Men vi killar ska vara så grabbiga och det är larvigt...
Paketet hålls på plats, du har ingen jävla pung som är svettig mot låret, dem "korvar" inte upp sig och tjejen gillar min kropp så mer hud är win för henne och hon tycker att det ger mig sexig bränna.
Så kör på! Vi svenskar bryr oss för mycket om andra och det är lite dubbelmoral för kommer fan vara obekvämt till en början i sommar att ha string på stranden men fan min brud gillar det och om hon ska gå runt i en neon rosa g-string så får väl jag ha vad hon gillar string som inte?