• Anonym (DA)

Bonusbarnen hatar mig

Anonym (Pap) skrev 2015-03-12 08:13:29 följande:
    Nej och du vet inget heller! Det stör mig väldigt mycket att de flesta i tråden verkar tro att ts inte varit dum mot barnen och att mamman är störd. Jag hävdar att det troligen inte är så med tanke på vad ts skrivit. Något har hänt som startat detta och det är knappast mamman som tagit det helt ur luften!
    Vad i det TS har skrivit indikerar att hon har varit elak mot barnen eller att de har farit illa?

Jag blev socanmäld av mitt barns pappas exfru när mitt barn var en vecka gammal! Hon hade varken insyn i vår vardag eller i vårt hem men socanmäld blev jag både en och två gången av henne.

Hon hävdade även att vi hade lagt myror i bonusens mat osv osv. Det fanns ingen som helst sanning i det hela vilket senare bekräftades av sonen. Hon blev däremot socanmäld av dagis som oroade sig över sonen och då socanmälde hon oss av ren djävulskap! Så dessa morsor finns, tro mig.

Hon pratade med soc när barnet inte hade fått äta chokladbollar istället för middag. Då blev han arg och sa till mamma och hon blev tokigt. Det är inte ett normalt beteende någonstans!
  • Anonym (DA)
    sextiotalist skrev 2015-03-12 08:31:35 följande:
    En väninna till mig, hon blev socanmäld av barnens pappa för att barnen lekte ute under jullovet med hennes särbos barn till klockan 21, på tomten, båda barnen går i mellanstadiet, han tog också upp i anmälan att mamman hade sovit till klockan 10 på morgonen, det var alltså inga småbarn eller barn med särskilda behov utan en normal 10-åring och 12-åring
    Det är verkligen helt galet hur vissa människor beter sig.

Jag är inte tillsammans med mitt barns pappa längre men den kvinnan var bara ren terror.

Hon avskydde mitt ex, och tro mig, han är ett stort misstag i mitt liv. Hårda ord kanske. Men är det något jag vet, så är det att han aldrig skulle skada sina barn.

Hon fick vara på ett boende i några månader för att få hjälp i sin föräldraroll men enligt henne var det oss det var fel på!
  • Anonym (DA)
    Mila76 skrev 2015-03-12 11:29:54 följande:
    Ja, det händer. Det är inte ett bevis för att varenda mamma är på det viset, eller att varenda pappas kvinna per automatik är den bättre personen!
    Men just nu handlar det ju om en mamma som beter sig på samma vis. Socanmäler för helt absurda orsaker. Ja om man utgår ifrån vad TS skriver iaf.

Vad utgår du ifrån? Att TS ljuger?
  • Anonym (DA)
    Mila76 skrev 2015-03-12 11:41:07 följande:
    Nej, jag utgår ifrån att ts inte vet vad barnen sagt till mamman. 
    Hur menar du då? Det står ju vad barnen har sagt och det är grunden för de absurda anmälningarna.

Hur vore det om mamman kommunicerade med pappan istället för att anmäla till socialen?
Svar på tråden Bonusbarnen hatar mig