• Lorainz

Tips på MVC i Karlstad?

Har äntligen plussat och tänkte att det snart är dags att ringa till MVC! Var visst en del att välja mellan här...

Så, är det någon som har tips på någon bra MVC i Karlstad? Skrattande

• Svar på tråden Tips på MVC i Karlstad?
  • iowa

Jag är i samma sits, har valt att lista mig hos Åttkanten och gå på deras MVC. Bara hört gott om dem (: 
    Vilket vecka är du i?

• Lorainz
    Kalasapan skrev 2015-03-08 14:38:43 följande:

Gripen! Gick där sist, det var jättebra och supergulliga barnmorskor!

Ah jo, har hört en del om dem! :)
  • Lorainz
    iowa skrev 2015-03-08 16:39:37 följande:

Jag är i samma sits, har valt att lista mig hos Åttkanten och gå på deras MVC. Bara hört gott om dem (: 
    Vilket vecka är du i?

Jag bör vara i vecka 4+5 nu :) Själv då? 
    Har du haft något besök  där än?
  • iowa

Har inte haft något besök ännu, men jag hade en praktikperiod där och tyckte det verkade trevligt. Jag är också enligt Natural Cycles i vecka 4+5  (:

• Lorainz
    iowa skrev 2015-03-08 17:34:25 följande:

Har inte haft något besök ännu, men jag hade en praktikperiod där och tyckte det verkade trevligt. Jag är också enligt Natural Cycles i vecka 4+5  (:

Ah, samma vecka och allt, vad kul Skrattande

Ja men då har du ju fått en inblick där iallafall, känns ju positivt :)
  • MissMarti

Här har ni en gravid Karlstamamma! Vecka 7+5 idag tror ja med +/- nån dag

Jag ska på inskrivning på Gripen i slutet av mars hos Mona-Britt!

När har ni bf?

• Kalasapan
    MissMarti skrev 2015-03-10 08:01:24 följande:

Här har ni en gravid Karlstamamma! Vecka 7+5 idag tror ja med +/- nån dag

Jag ska på inskrivning på Gripen i slutet av mars hos Mona-Britt!

När har ni bf?

Mona-Britt tror jag att jag var hos en sväng sist oxå, görgullig! Jag är i vecka 5+6 och skulle gissa på bf typ 1-5 november. Fast det blir nog tidigare, tänkte bli igångsatt.

Durå? :)
  • MissMarti

Jag är enligt mensen i vecka 7+5 men var på Vul igår där de tyvärr inte såg så mycket mer än att jag var o vecka 5+... Får besked nästa torsdag om detta blev ett missfall eller om bebisen gömde sig eller bara var seg? Hon verkade hitta två hinnsäckar med.. Gjorde Vul i 45 min igår så jag är otroligt fundersam på det hela

• Kalasapan
    MissMarti skrev 2015-03-11 07:29:32 följande:

Jag är enligt mensen i vecka 7+5 men var på Vul igår där de tyvärr inte såg så mycket mer än att jag var o vecka 5+... Får besked nästa torsdag om detta blev ett missfall eller om bebisen gömde sig eller bara var seg? Hon verkade hitta två hinnsäckar med.. Gjorde Vul i 45 min igår så jag är otroligt fundersam på det hela

Hinnsäckar?! Är det där som fostret ligger i? Kan det vara twins om det är två? Hoppas dom hittar något och att det går bra! Ska du på ett till VUL? Jag ska på första vul om två veckor! Hoppas att bönan stannar kvar! :)
Svar på tråden Tips på MVC i Karlstad?