Tips på MVC i Karlstad?
Har äntligen plussat och tänkte att det snart är dags att ringa till MVC! Var visst en del att välja mellan här...
Så, är det någon som har tips på någon bra MVC i Karlstad?
Har äntligen plussat och tänkte att det snart är dags att ringa till MVC! Var visst en del att välja mellan här...
Så, är det någon som har tips på någon bra MVC i Karlstad?
Jag har lämnat prover i tisdags o ska lämna imorgon för att mäta hcg.. Får besked på fredag.. Nästa Vul e den 19/3... Då vet jag exakt men provsvaren på Fredag visar ju om de finns en hormonstegring...
Ja de såg ut som två men hon va osäker o ville inte he definitiva besked... Vul nästa vecka ger svar.. En hel vecka i ovisshet
Hur går det för dig TS? Har du skrivit in dig än? Vart blev det? :)
Här är en gravid till i Karlstad. Jag tänkte gå på Gripen. Gick där under tidigare graviditeter och var nöjd.
Plussade förra veckan så ska på hälsosamtal på Gripen nästa vecka. Va på Gripen med första barnet oxå.
Hejsan för mig blev det tyvärr en skrapning fostret hade inte klarat sig.
Hoppas ni andra mår bra!
Hejsan för mig blev det tyvärr en skrapning fostret hade inte klarat sig.
Hoppas ni andra mår bra!
Här är en till som är gravid i Karlstad :) beräknat till 23 september :) :) jag går på gripen hos Mailey. Supergullig verkligen!
Jag har nu träffat min barnmorska Mia vid två tillfällen på Åttkanten och är mycket nöjd! Trygg, rak och stabil. Känns riktigt bra!
Här är en till som är gravid i Karlstad :) beräknat till 23 september :) :) jag går på gripen hos Mailey. Supergullig verkligen!
Jag har nu träffat min barnmorska Mia vid två tillfällen på Åttkanten och är mycket nöjd! Trygg, rak och stabil. Känns riktigt bra!
Så gött att det känns bra. När är du beräknad :)
Beräknat till 6/11, (: (men gror en misstanke om att jag kommer bli framflyttad till runt 11/11 vid RUL)
Okej, hur kommer det sig att du tror det.
Jag borde ha 14 dec så får se vad det blir av det sen. Men sonen hade jag 14 sep som vart flyttat till 15 sep och sen kom han 25 sep.
Vet när jag hade ÄL och har väldigt långa cykler, så räknar man efter senaste mens så blir det beräknat tidigare än vad som vore logiskt kroppsligt sett.. Men det spelar såklart ingen roll! (: