• Lorainz

Tips på MVC i Karlstad?

Har äntligen plussat och tänkte att det snart är dags att ringa till MVC! Var visst en del att välja mellan här...

Så, är det någon som har tips på någon bra MVC i Karlstad? Skrattande

• Svar på tråden Tips på MVC i Karlstad?
  • MissMarti
    Kalasapan skrev 2015-03-11 21:12:03 följande:
    Hinnsäckar?! Är det där som fostret ligger i? Kan det vara twins om det är två? Hoppas dom hittar något och att det går bra! Ska du på ett till VUL? Jag ska på första vul om två veckor! Hoppas att bönan stannar kvar! :)
    Jag har lämnat prover i tisdags o ska lämna imorgon för att mäta hcg.. Får besked på fredag.. Nästa Vul e den 19/3... Då vet jag exakt men provsvaren på Fredag visar ju om de finns en hormonstegring...

Ja de såg ut som två men hon va osäker o ville inte he definitiva besked... Vul nästa vecka ger svar.. En hel vecka i ovisshet
  • Kalasapan
    MissMarti skrev 2015-03-11 22:49:00 följande:

Jag har lämnat prover i tisdags o ska lämna imorgon för att mäta hcg.. Får besked på fredag.. Nästa Vul e den 19/3... Då vet jag exakt men provsvaren på Fredag visar ju om de finns en hormonstegring...

Ja de såg ut som två men hon va osäker o ville inte he definitiva besked... Vul nästa vecka ger svar.. En hel vecka i ovisshet

Håller tummar o tår för din skull!
  • lottapottan

Här är en gravid till i Karlstad. Jag tänkte gå på Gripen. Gick där under tidigare graviditeter och var nöjd.

• neo3

Plussade förra veckan så ska på hälsosamtal på Gripen nästa vecka. Va på Gripen med första barnet oxå.

• MissMarti

Hejsan för mig blev det tyvärr en skrapning fostret hade inte klarat sig.

Hoppas ni andra mår bra!

• neo3
    MissMarti skrev 2015-04-14 09:28:04 följande:

Hejsan för mig blev det tyvärr en skrapning fostret hade inte klarat sig.

Hoppas ni andra mår bra!

Usch så tråkigt :(
  • Jossan21

Här är en till som är gravid i Karlstad :) beräknat till 23 september :) :) jag går på gripen hos Mailey. Supergullig verkligen!

• iowa

Jag har nu träffat min barnmorska Mia vid två tillfällen på Åttkanten och är mycket nöjd! Trygg, rak och stabil. Känns riktigt bra!

• neo3
    Jossan21 skrev 2015-04-14 09:35:50 följande:

Här är en till som är gravid i Karlstad :) beräknat till 23 september :) :) jag går på gripen hos Mailey. Supergullig verkligen!

Härligt att det känns bra. Jag ska träffa min för första gången på fredag nästa vecka. Det blir inte samma som förra gången så ska bli spännande att träffa men det kändes bra via telefon.
  • neo3
    iowa skrev 2015-04-15 11:58:14 följande:

Jag har nu träffat min barnmorska Mia vid två tillfällen på Åttkanten och är mycket nöjd! Trygg, rak och stabil. Känns riktigt bra!

Så gött att det känns bra. När är du beräknad :)
  • iowa
    neo3 skrev 2015-04-17 22:33:49 följande:

Så gött att det känns bra. När är du beräknad :)

Beräknat till 6/11, (: (men gror en misstanke om att jag kommer bli framflyttad till runt 11/11 vid RUL)
  • neo3
    iowa skrev 2015-04-19 09:07:20 följande:

Beräknat till 6/11, (: (men gror en misstanke om att jag kommer bli framflyttad till runt 11/11 vid RUL)

Okej, hur kommer det sig att du tror det.

Jag borde ha 14 dec så får se vad det blir av det sen. Men sonen hade jag 14 sep som vart flyttat till 15 sep och sen kom han 25 sep.
  • iowa
    neo3 skrev 2015-04-19 18:54:07 följande:

Okej, hur kommer det sig att du tror det.

Jag borde ha 14 dec så får se vad det blir av det sen. Men sonen hade jag 14 sep som vart flyttat till 15 sep och sen kom han 25 sep.

Vet när jag hade ÄL och har väldigt långa cykler, så räknar man efter senaste mens så blir det beräknat tidigare än vad som vore logiskt kroppsligt sett.. Men det spelar såklart ingen roll! (:
  • neo3
    iowa skrev 2015-04-19 21:53:19 följande:

Vet när jag hade ÄL och har väldigt långa cykler, så räknar man efter senaste mens så blir det beräknat tidigare än vad som vore logiskt kroppsligt sett.. Men det spelar såklart ingen roll! (:

Ah då är jag med. :)
Svar på tråden Tips på MVC i Karlstad?