• VIDE MI

Övergrepp på vår 4 månaders?

Nu kanske inte jag förstod riktigt! Men har hon en sprucken anal och är öm och röd i slidan så är det absolut ett tecken. Eller var hon bara lite röd på slidan och i rumpen, då är det ju normalt. Men en sprucken anal får man inte normalt, då har ju något hänt. Men som sagt jag kanske inte förstod.... Jag hade dött om mitt barn hade spruckit, då drar man väl till vårdcentralen eller barnmedicin eller ???

• VIDE MI
    Anonym (orolig mamma) skrev 2015-03-09 19:31:43 följande:

Du förstod mig rätt. Hon var inte normalt "lite röd" , hon hade ett rött sår på ett vis som jag vanligen skulle ta för att huden (analen) blivit uttöjd. Huden är alltså uttrsträckt/tunn och blodig/röd där. Ja, det är vad som oroar mig - tack för att du läser det jag skriver och inte tolkar mig som en dum idiot som inte vet att barn kan bli röda på skinkorna av blöjor.

Då tycker jag att du direkt ska söka hjälp, fixar du inte akuten så åk till vårdcentralen. Om det inte är något så är du bara en orolig mamma som oss andra, om det är något så har du räddad din dotter och gjort de alla de andra mammorna önskar att de gjort ist för att blunda.

Bra att du sätter din dotter före allt annat.
Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?