Inlägg från: Anonym (Pedofil?/skilja sig? ..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pedofil?/skilja sig? ..)

Övergrepp på vår 4 månaders?

Hej Ts!

Jag förstår att du är orolig det är jag med som inte ens har barn än. Jag vill bara förtydliga några grejer du har ju redan fått svar vad det kan tänkas vara men vill bara se efter en gång.

Ditt barn är en flicka eller?
    För det första så undrar du var det vita var trodde du att det var sperma från din man? Trodde du att din man hade skadat ditt barn i rumpan på ett sexuellt sett? 
    Jag tro inte att du trodde detta men måste verkligen få ett svar på detta.
    Trodde du att din man hade haft sex med din dotter(?) Och att skadan hade kommit fram på det viset? För isf kan du vara lugn en 4 månades barn kan inte ha och är inte redo för en sådan sak än ( penis) den skulle förstöra hela området där nere isåfall.

Och om du nu trodde att det vita var sperma varför tro du att din man var så dum att i torka bort spåret efter sig?

Det med att han låg och håll sin dotter som var (10 år?) värkar väldigt många göra, har jag uppfattat det som. Min mamma och pappa låg alltid nakna och hade sex när jag låg bredvid ( dock var det så många år sen och jag vet inte om dem märkte att jag låg där) och så vitt som jag vet har jag inte blivit övergrepp. Jag tro ifall att det är normalt jag skulle nog kunna krama mitt barn med bh och trosor på mig om hon var rädd.

Och sedan det med gardinen förstår jag inte riktigt .. det var lite sne så han tyckte det var bäst att dra ner dem? Och sedan glömde han att fixa dem?
    Det var kanske lite skumt men jag tro att mer bevis som måste vara mer .. vad ska man säga? en sne gardin och han är pedofil och övergreppar sin dotter? Nja ..
    Sedan byter han alltid blöja på henne när du är i duschen men aldrig när du inte är i duschen?  Nja jag vet det håller inte för mig precis .. Om han alltid och aldrig någonsin byter när du inte står i duschen visst då är det la lite skumt men ja lite till

Kanske om han gillar att "hänga" vid dagis, han vill alltid hålla ert barn i famnen och gärna ha barnet under en filt, han gillar att man pratar med bebis röst,han kollar på porr som är med småbarn i, han gillar släta och lena underliv (fast det gör ju väldigt många män och dem är inte pedofiler)

Och sedan

Du har sagt att din dotter och din man inte får ensam tid är det för att du är rädd att han ska göra ett övergrepp på henne när du är borta? Och isf varför skiljer du inte dig? Man brukar säga när man är för svarsjuk ska man skilja sig men när man inte kan lita på att sin man inte är en pedofil så kan man ju bara vänta och se när sanningen kommer fram och om sanningen visar att han inte är en pedofil så har du stått där och ändå misstänkt din sambo/din livskärlek för att vara en pedofil ...

Jag tycker det är för hårt .. Jag hade blivit så otroligt ledsen om min kille bara kom och tänkte att jag var en pedofil nej men nej jag tycker mer hårdare bevis

• Anonym (Pedofil?/skilja sig? ..)
    Anonym (Hoppas inte) skrev 2015-03-10 00:08:32 följande:

Har läst allt noga ts och jag hoppas verkligen att det inte är som du oroar dig för :(

Några tankar kring alla inlägg..

1) jag tycker absolut det är helt rätt att starta en anonym tråd, klart man inte går till en kollega eller kompis i första hand om sånt här när man inte vet något!

2) själv hade jag pratat med min man ich berättat min oro och förklarat vad jag tänker för att vara helt transparent, men om du vet att det inte är bra så låt bli, det kanske sabbar processen av att hålla ett öga på honom

3) om jag misstänkte att min man var otrogen eller något så skulle jag aldrig spionera eller skaffa sånt, men orolig för att mina barn drabbas av något hemskt? Då skulle jag skaffa kamera direkt!!! En helt annan sak när det handlar om oskyldiga barn. Jag tänker på barnflickan som misshandlade bebisen och blev upptäckt pga kamera. Jag hade filmat.

4) alla saker du ts beskriver KAN vara helt normalt och KAN låta misstänksamt.. Personligen tycker jag inte en man i kalsonger ligger i en säng och kramar om sin 10-åriga dotter - för MIG är det onaturligt och därför äckligt. Men jag vet att alla familjer är helt olika.

5) igen.. Hoppas du skaffar kanera direkt.. Och kollar genom varje kväll typ..

Men ändå .. man bodde väl lita på sin man? Varför skaffar man barn med han annars? Jag tycker inte man bara ska lägga ut massa kamrar ... lite mer bevis eller något tycker jag bodde finnas
Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?