Inlägg från: Anonym (Hoppas inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas inte)

Övergrepp på vår 4 månaders?

Har läst allt noga ts och jag hoppas verkligen att det inte är som du oroar dig för :(

Några tankar kring alla inlägg..

1) jag tycker absolut det är helt rätt att starta en anonym tråd, klart man inte går till en kollega eller kompis i första hand om sånt här när man inte vet något!

2) själv hade jag pratat med min man ich berättat min oro och förklarat vad jag tänker för att vara helt transparent, men om du vet att det inte är bra så låt bli, det kanske sabbar processen av att hålla ett öga på honom

3) om jag misstänkte att min man var otrogen eller något så skulle jag aldrig spionera eller skaffa sånt, men orolig för att mina barn drabbas av något hemskt? Då skulle jag skaffa kamera direkt!!! En helt annan sak när det handlar om oskyldiga barn. Jag tänker på barnflickan som misshandlade bebisen och blev upptäckt pga kamera. Jag hade filmat.

4) alla saker du ts beskriver KAN vara helt normalt och KAN låta misstänksamt.. Personligen tycker jag inte en man i kalsonger ligger i en säng och kramar om sin 10-åriga dotter - för MIG är det onaturligt och därför äckligt. Men jag vet att alla familjer är helt olika.

5) igen.. Hoppas du skaffar kanera direkt.. Och kollar genom varje kväll typ..

• Anonym (Hoppas inte)
    Anonym (justdet) skrev 2015-03-10 11:24:17 följande:

Därför att jag arbetat med kollegor från andra kulturer, där en son fortfarande är lite bättre (eller kanske bara roligare) än en dotter. En beskrev förtjust hur den sögs in i näsan när hun luktade på sin späda sons snopp. Inget sexuellt alls i det, hon var bara glad för att hennes barn hade en fin penis. Ungefär som att räkna tår och fingrar.

Jag har aldrig gjort det själv, men jag är ju också uppväxt i Sverige, där sådant är oacceptabelt.

Jag väljer att inte tro det där, hade jag suttit där och hört henne säga det där skulle hon få smaka på min mycket förnedrande dödliga blick ;) knäppaste jag läst på länge!!!
  • Anonym (Hoppas inte)

Klickar man på "visa endast" ts svar i tråden så får man fram två sidor och det är inte för mycket att läsa, så svårt är det inte ;)

• Anonym (Hoppas inte)

Hahaha "det skulle även dr Phil säga", skönaste kommentaren ;)

Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?