Övergrepp på vår 4 månaders?
Jag tycker det är skrämmande att folk tycker att man ska lita blint på sin partner trots att om man känner att något är fel.. TS har ju märkt flera konstiga saker som hänt, inte bara blöjbyten. Det är vi vuxna som har ansvar att skydda våra barn i första hand! Det borde vara nog jobbigt att varningsflaggor ens dyker upp och faktiskt allt för lätt för många att blunda för det.
Jag tycker fortfarande hon ska smygfilma för TÄNK OM det hon känner stämmer? Att något är fel och han gör något? Då kan hon skydda dottern innan det går länge tid t.o.m år! Och om han inte gör något? Ja då kan hon andas ut och vet att hon får jobba på sin tillit och be sin man om ursäkt att hon vart nojjig. MEN jag tror inte dessa misstankar kommer från ingenstans oavsett vad hon jobbar med. Vi kvinnor går faktiskt inte och oroar och anklagar våra män hejvilt som vissa här tydligen tror! Min man byter blöjor när vår pojke är ledsen för att se att det inte är vått, han badar naken (som jag oxå gör) med våran bebis och sover i bara underkläder med honom i sängen. Han vill oxå gosa med bebis precis som jag gör! Inget konstigt!
Men i TS fall så är det något med det han gör som ger en kostig känsla, när vi läser av folk så är det bara 7% som är det vi faktiskt säger, resten är bla tonfall och kroppsspråk. När han svarar på hennes frågor så verkade han svammlig och obekväm. Varför? Och varför återkommer det saker som han gör som är misstänktsamt eller ger henne konstiga vibbar?