Övergrepp på vår 4 månaders?
Alltså, inlägg som detta är ju bara bevis på att man idag går och skaffar barn med precis vem som helst.
För att försöka bidra med något lite konstruktivt så kan jag väl bara säga; lämna honom. Oavsett om han är skyldig till dina fruktansvärda anklagelser eller ej så kan man väl knappast dela liv med en man som man tror är kapabel till något sånt. Även om felet sitter hos dig, så är det väl knappast schysst att fortsätta i en relation med de misstankar du bär på. Tänk dig att du själv får reda på att pappan till ditt barn har skrivit ett långt beskrivande inlägg på ett forum om hur han tror att du stoppat fingret i rumpan på din dotter. Jag har jättesvårt att förstå hur man kan leva i en sådan relation, vad fan har man om inte tillit liksom? Du vågar inte lämna honom ensam med henne när du duschar och blir misstänksam när han byter blöja?
Nu kanske du har belägg för dina misstankar i vilket fall du absolut bör anmäla. Har du inte det så låter det faktiskt inte som världens sundaste relation.
Fö så instämmer jag med de som menar att lite vitt kan vara lite gammalt bajs och lite rött i slidöppningen är inte ovanligt hos spädbarn.
Hoppas det löser sig åt de ena hållet eller andra.