Inlägg från: Anonym (Blåbärsskogen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blåbärsskogen)

Övergrepp på vår 4 månaders?

Lady Godiva skrev 2015-03-11 10:33:37 följande:

Jag tycker det är ganska uppenbart att TS är skadad av sitt jobb och otroligt osäker och överbeskyddande. Ska man börja gasta "lämna!" ska man väl göra det åt barnets far. Herregud, mamman inspekterar dotterns underliv (kanske pillar och petar lite också) samt fotograferar, det är väl suspekt beteende om något? Är det inte övergrepp att fotografera underliv på små barn? Visst, hon säger sig ha en magkänsla, men nu är hon mamma. Det är inte yrkeskvinnan TS som agerar. I sitt yrke måste hon slå larm vid eventuell misstanke om övergrepp, men hemma kan hon alltså mer eller mindre begå övergrepp själv på grund av en magkänsla?!

Ja, då är väl jag suspekt också för jag pillar och petar i min dotters underliv också nästan dagligen. Har du ens döttrar? Vet du hur mycket bajs, ludd, skräp och annat som hamnar i deras snippor? Att gör rent ordentligt där ingår i vanlig hygien och har dottern haft diarre så är det extra nogrant. Annars blir hon irriterad i huden och inne i snippan direkt. Och en gång hade hon till och med lyckats pilla in två blåbär! Vad ska man göra? Lämna blåbären där eller pilla ut dem?
Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?