• Anonym (.)

Övergrepp på vår 4 månaders?

1 såret du skriver om kan ju lätt ha uppstått iom att hon är förstoppad? Hon kan ha tryckt på rejält med hård avföring som bara kommit ut lite lite o sen åkt in igen.

2det vita har båda mina barn haft, jag har tagit förgibet att det är från blöjan.

3 det låter oprofessionellt hur du reagerar o håller på om detta är ditt yrke.

4 om du verkligen tror att din partner förgriper sig på ert barn så måste du ju agera oavsett vad andra på internet tror? Och sen får du ta konsekvenserna.

• Anonym (.)

Har inte läst allt. Men pedofiler finns och det känns väl inte helt galet osannolikt att en sådan skulle bli eld och lågor över att haffa sig en fru med ett dylikt yrke? Usch.

• Anonym (.)

Jag tänker att det väl inte är helt otänkbart att en pedofil på ett sjukt vis dras till någon som har samma intresse, om än på helt motsatt vis.

• Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2015-03-19 09:43:10 följande:

Jag tänker att det väl inte är helt otänkbart att en pedofil på ett sjukt vis dras till någon som har samma intresse, om än på helt motsatt vis.

Dåligt uttryckt, försöker igen.

.."samma" intresse, om än på det fullständigt motsatta viset. Tror ni inte att en sjuk hjärna skulle kunna gå igång på att partnern har ett sånt jobb? Obs teoretisering, jag vet förstås ingenting om hur det är i ts fall.
Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?