• Emmia

Övergrepp på vår 4 månaders?

Jag bli väldigt skrämd av att man inte kan lita på sin man eller något .. många här säger "lita på din magkänsla osv"

Jag tänker hur ofta har inte ni föräldrar som har ungdomar blivit rädda att din son/dotter har haft en dålig/flickvän fast det har visat sig tvärtom, att ni vart rädda att din dotter/son har rökt på men ni har haft fel att er dotter/son har varit borta mer än han/hon och att ni trodde det värsta och sedan hade det vart en skit sak som att han hade tappat sin mobil/mobilen hade dött/hade blivit för full osv osv

Så oftast kan man inte lita på sin magkänsla och eftersom alla dessa "bevis" hon har mot honom stämmer inte överens, det finns MÅNGA förklaringar att det inte har ägt något övergrepp.

Som det vita var inte sperma och det trodde hon inte heller att det var men det fanns ändå något så att hon trodde det var det ..
    När hon frågade honom om det kanske han hade vart där och pillat (inte sexuellt) men något hade gått fel och han kanske inte ville visa att han hade gjort fel ..
    När hon duschar brukar han alltid byta blöja även om det inte behövs och det kan vara för han känner att det luktar kiss/bajs (han inbillar sig) han byter för att han vill vara med sitt dotter eftersom han värkar inte få så mycket ensamtid med henne.
    Det med gardinen som någon sa här brukar inte ni göra konstiga saker som ni inte fattar er på? ..
    Han kramande sin dotter för att hon var ledsen över något ( han var bara i kalsonger ) det skulle jag göra ser faktiskt inget fel med att han kramar sin dotter, så det känns inte ens som något bevis?  brukar inte ni krama er dotter med bara ett linne och underkläder?

Jag ser ingen anledning att ta upp en kamera och filma honom och sedan tro jag att det finns en till andledning här som många inte säger men det är ingen mamma det är en kille/en man/en pappa såklart så finns misstänksamhet då med ..

Om det här hade vart ts sambo som hade berättat om detta och undrat om han ska gå hela vägen och ta fram kamera och filma vad hans sambo gör så hade alla sagt att han var dum,en kvinnomisshandlare, en som inte litar på sin kvinna ..

Ts sa att hon hade mer saker som hon hade regerat på men nu kan hon inte skriva dem för då kan hennes sambo se detta och känna igen sig ..

man brukar väl ändå skriva dem grova sakerna och inte ta dem som är lite så där

Jag tro att ts man inte är pedofil över vad jag har sett här men absolut om det kommer fram att han vill att ts ska vara en småflicka i sängen, kolla på porr som innehåller småflickor, vill att ts ska raka sig lent ( men det är många män som vill de och många kvinnor med) har sagt att han gillar småtjejer, har ett förflutet att han har våldtagit små barn, att han ofta går till dagis och bara står där och kollar på barn och ibland med försöker få hem främmande barn, att hans ex är 15 år yngre än han själv ( behöver inte heller betyda något) att han kollar in många barn som är nyfödda till 12 ådringar men han kollar aldrig in kvinnor i sin egen ålder  (kan finns förklaring oxå)

Ja då kanske det är läge att ta fram kameran ..

• Emmia
    K med lilla E skrev 2015-03-11 14:39:41 följande:
    Och där är förmodligen äktenskapet över, oavsett om TS har rätt eller fel. Men som sagt, ens barn går före allt.
    Det är den väl oavsett? .. Har oxå mannen rätt att filma henne? Hon har ändå upptäckt sår,tar kort på sitt barns bakdel, vill i stor sett ha barnet för sig själv
  • Emmia

Jag vet att denna har spårat ut men skriver ändå

Ts har tagit ett kort på sitt barns underliv och om jag såg detta i man partner mobil hade jag blivit misstänksam

Hon bli misstänksam för han byter blöja på sitt barn.. Men att ta kort och undersöka sitt barns underliv är helt normalt (?)

För det första kan det mycket väl bli så att Ts man hittar bilden i ts mobil och vem hade inte blivit misstänkt Då?

Sedan pyssla ihop ett och två

Ts bli lite arg eller något när hennes man byter blöja på sitt barn

Jo för att hon själv vill byta blöja och varför vill hon Det?

Ts har kort på sitt barns underliv

Och sedan så jobbar hon med det

Jag ser mer misstankar mot ts än hennes man..

Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?