BIM april 2015
I dag kom mensen som inte får komma olydig sak det där plus att den kom 1 dag sen. Var med i mars tråden å vill gärna vara med här om jag får. Bim den 17 april.
I dag kom mensen som inte får komma olydig sak det där plus att den kom 1 dag sen. Var med i mars tråden å vill gärna vara med här om jag får. Bim den 17 april.
I helgen är det dax för ägglossning. Så mycket mys plus att vi är långlediga. Å hoppas att det går vägen denna gång . Denna väntan är inte kul.
I dag var det positivt på ägglossning testet. Så nu blir det mys i dagarna 3 haha. å ha hoppet att det tar sig .för bf blir i så fall den 24 dec en väldigt fin julklapp i SÅ fall.
Om du vill kan ändra min bim till den 18/4
Bim i dag. Än har inte mensen kommit. Men förra månaden vill den busa å kom en dag efter bim som den aldrig gör annars. Men hoppas nu att den vill hålla sig borta.
Mensen har inte kommit än Bim+1idag. Funderar på testa imorgon. Nervös hihi
Fattar ingenting. Negativ på clear blue digital grv test. Å skulle ha mens fredag el lördag. Trodde jag skulle få en jättebra start på veckan. SKIT. Mens är aldrig så här sen j-l kropp som ska hålla på jävlas.
Ja hade positivt på ägglosnigstestet clearblue digital och hade jätteont så är jätte säker på att jag hade det. Ingen mens än i allafall. Blä blir knäpp. köpt annan test och ska testa igen imorgon om den ej har kommit.
J-L kropp. Är rejält trött på den. Nu kom mens He. 2-3dagar sen den är aldrig så här sen å jag menar aldrig så här sen. Har menskoll app. Dag 25 el 26 kommer den punktligt. Men nu ska kroppen hålla på å jävlas å mensen komma på dag 29 har aldrig hänt .SKIT. Är lite less förlåt för ett negativt meddelande. Var tvungen å skriva av mig
Grattis till alla som har plussat i denna tråd.