BIM april 2015
Hakar på denna!
Bim 16/4
Hakar på denna!
Bim 16/4
Hej!
Jag är ny här och vill gärna vara med på listan. Blir andra barnet för oss, första var oplanerad och blev till efter ett slarv med skydd på 10 år tillsammans :) detta blir nu tredje försöket på nummer två. BIM den 16/4.
Räknade precis ut (mha någon slags onlinekalkylator) att om det tar sig den här gången blir beräknat förlossningsdatum 24/12... tja, varför inte :) någon mer?
Samma här, 24/12, fin julklapp :) men om vi lyckas bli gravida så finns det en risk att det blir januari också, plus/minus 14 dagar brukar man ju säga :) hur som skulle jag bli såååå glad för ett plus :) vi håller tummarna!
God morgon. Jag hade en sån underlig känsla i magen igår kväll när jag skulle sova. Det kändes som blåmärken i magen när jag låg eller tröck på den, så jag tog trots allt ett billigt test nu på morgonen och kunde inte riktigt tro mina ögon, varav det blev två till.
Jag som aldrig fick utslag på äl-testen och har inga som helst symptom som jag kan säga beror på graviditeten. Jag är i chock! Men jag är Gravid!!
Hörrni, jag tog nyss två test (testlagret) och ett mycket svagt rosa streck syns på båda. Det är ju lite tidigt såklart. Men visst brukar det väl vara helt blankt?
Tack allihopa. Galet spännande!