BIM april 2015
Grattis till alla plus! Och till er som fått mens el missfall - beklagar ! Sååå trist :(
Grattis till alla plus! Och till er som fått mens el missfall - beklagar ! Sååå trist :(
Vad Tror ni om detta:
Det översta är igår lunch
Mellersta : igår vid 18
Längst ner : idag vid 16 tiden 
Grattis till Alla pluss :)
Har en fråga till er alla: tror ni att ju mer man tänker på viljan att få barn , allt planerande, m.m gör att det blir svårare att plussa?!?? Tänker bara på de som gör ivf och liknande - där blir det barn och där är det ju planerade.....
Körde utan ÄL-test den här månaden men det var nog ingen tvekan om att ägget släppte igår så ifall det blir flera månader med försök så får jag spara pengar och lita på kroppen :) däremot har jag inga ÄL-flytningar och har börjat fundera på om det är orsaken att det inte lyckats för oss.. Nå, sexat har vi iaf både i tor, lör och sön, hade hoppats på idag också men mannen kom just hem från gymmet med en ordentligt försträckning så kanske får ta och pyssla om honom istället.. :) Nu blir det ist en lång väntan på BIM 17.4.. Nån mer som plussat i tråden? känns som det är ovanligt få eller kanske jag inbillar mig.. det var så många i marstråden som plussade..
Och där kom nog PMS en... Sååå irriterad på sambo, hund, barn ja alla.... Har en känsla att jag inte plussat... Bim är dock först 16/4 men tror vi sexar för mkt och spermierna blir dåliga/orkar inte hela vägen ....
Och där kom nog PMS en... Sååå irriterad på sambo, hund, barn ja alla.... Har en känsla att jag inte plussat... Bim är dock först 16/4 men tror vi sexar för mkt och spermierna blir dåliga/orkar inte hela vägen ....
Hej! Jag hoppar gärna in här. Är snart 23 år gammal och har gjort ett par försök med sambon. Fick ett tidigt missfall i november och efter det försökte vi i december och januari men försökte inte aktivt i februari och mars, men nu kör vi igen! Den här månaden har vi kört med Bisolvonmetoden och det fick verkligen fart på mina annars nästintill obefintliga ägglossningsflytningar. Körde även med ÄL-tester och fick positivt i fredagskväll så vi har legat i i helgen (hade förmodligen ÄL igår) och nu påbörjas den långa väntan fram till BIM som är den 19/4!
Jag blir så knäpp. Jag kör med ÄL test, ligger dagarna innan under och efter. Ändå så vill de sig inte. Haft 2 missfall sedan i december och har hoppats att jag skulle vara gravid när vi åker på semester i juni ???? ge mig alla era tips- vad kan jag göra ????
Nu kom det lite rosa på pappret,
så jag är verkligen borträknad denna månad. Stort lycka till ni andra. Jag har skapat maj-tråden, så för er som inte plussar i april, är ni varmt välkomna dit: BIM maj 2015
Värk i livmodern/magen idag... Kommer och går... Bim - 8 ... Bådar inte gott... Åhhhh skulle göra vad som helst för ett pluss just nu
Jag blir tokig snart av att vänta på mensen! Bim +3 och inga som helst tecken på varken mens eller graviditet. Jag känner ingenting! Vill så gärna vara gravid men testet var negativt igår och dagarna går så låååångsaaaaamt. Jag går in och läser här på fl flera gånger i timmen. Så svårt att bara slappna av och låta dagarna gå. Hur gör ni för att skingra tankarna?
Lite ljusbruna flytningar idag så mensen kommer väl om nån dag :( så ingen decemberbebis för oss , är såååå ledsen.. Regelbunden mens och har kört med ÄL-tester som ger bra utslag ....
Bim 16/4 men mensen kom nu ???????????????? ledsen....