BIM april 2015
Räknade precis ut (mha någon slags onlinekalkylator) att om det tar sig den här gången blir beräknat förlossningsdatum 24/12... tja, varför inte :) någon mer?
Räknade precis ut (mha någon slags onlinekalkylator) att om det tar sig den här gången blir beräknat förlossningsdatum 24/12... tja, varför inte :) någon mer?
God morgon. Jag hade en sån underlig känsla i magen igår kväll när jag skulle sova. Det kändes som blåmärken i magen när jag låg eller tröck på den, så jag tog trots allt ett billigt test nu på morgonen och kunde inte riktigt tro mina ögon, varav det blev två till.
Jag som aldrig fick utslag på äl-testen och har inga som helst symptom som jag kan säga beror på graviditeten. Jag är i chock! Men jag är Gravid!! 

Nu kan vi slappna av och njuta. Nu finns det ingen tvekan längre utan vi är gravid!
Är nog fler som har bim i mitten eller mot slutet av månaden så därför det upplevs som färre plus. Men håller med, plussen fullkomligt haglade i mars-tråden kändes det som
100 på att ägget lossnade igår, har ätit rosenrot fram tills i söndags och har aldrig känt av äl så tydligt förut! Jätteont hela förmiddagen igår med små hugg och stick över vänster äggstock, sen avtog smärtan och var helt borta tidig eftermiddag. Så nu är det bara att hålla tummarna att det blir 10e gången gillt för oss
Ingen mens än! Bim +1 idag. I vanliga fall brukar min mens börja med lite blod som sen ökar efter 1-2 dagar. Jag trodde det skulle börja under dagen, men jag har inte fått någon liten droppe ännu. Imorgon ska jag testa, men är så nervös för att få negativt.
Vad tror ni om detta ÄL test jag tog nu ikväll?? Är redan Äl på g??
Enligt min app ska jag inte ha ÄL förrän runt 18 april
Men jag har precis börjat me en kur Pergotime :) tog sista tabletten häromdagen så känns som att man får tidigare ägglossning med Pergo

Bim +3 och inte någon mens eller något tecken på att den ska komma. Ska man våga sig på att köpa hem ett test tro? Vad för test skulle ni rekommendera i så fall?
Äl-test kan även ge utslag under/innan mens! Ta ett riktigt graviditetstest istället