Inlägg från: Anonym (Örk!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Örk!)

    Säker metod för att få dotter ?

    Tycket sånt här är sjukt!!!

    Flicka eller pojke?! Vad fan spelar det för roll??? Örk! Du kan ju ge bort en pojke till någon som verkligen vill ha barn men aldrig kommer kunna få några.

  • Anonym (Örk!)
    Fjäril kär skrev 2015-03-10 12:23:04 följande:
    fast det är ju inte ett problem.  Ni kan få barn , då finns det inget problem.  

    att önska sig ett kön är ingen rättighet. 

    antingen skaffar ni ett till barn för att ni vill ha ett till barn eller så låter ni bli. 
    Word!!!
  • Anonym (Örk!)

    Det ända du kan göra är att föda barn efter barn tills det blir en flicka!

    Min brors fru gjorde samma sak. Nu har dom 6 st barn mellan 5-10år.

    Lycka till!!

  • Anonym (Örk!)
    Anonym (N) skrev 2015-03-11 02:17:09 följande:

    TS, jag råder er att inse att det inte är en dotter ni vill ha utan en människa med en viss personlighet. Ni kommer annars bli besvikna om ni får en dotter som sportar, snusar, gillar blått och är elektriker. En sån har jag i min syskonskara. En annan i familjen, en ung flicka, är totalt ointresserad av killar, drar på sig en mössa för att slippa borsta håret och är inte ett dugg intresserad av kläder och shopping etc. Hon vill mest bara fiska med sin pappa. smile1.gif

    Bara något att tänka på TS.


    Word!

    Jag är en typisk pojkflicka. Gillade inte klänningar, rosa, rosetter osv som barn.

    Idag snusar jag, kör truck, lyssnar på metal, spelar tv-spel och tycker tjejer är dryga. Men jag har man och barn.
Svar på tråden Säker metod för att få dotter ?