• Penida

Säker metod för att få dotter ?

Jag kan inte hjälpa att bli ledsen när jag läser dessa trådar, att vilja abortera en önskad graviditet för att det visar sig var "fel" kön? Var lever vi, Kina?
    Nej, det gör mig ont. Min son är det bästa som hänt mig. Att snart gå och lägga sig och bli väckt av en alldeles ljuvlig pojke som kommer in till rummet på morgonen och ger mig ytterligere en dag av hans liv, det är något. Vad han har mellan benen är en förbannad skitsak.
    Jag har också en dotter, hon är det bästa som hänt mig liksom min son för att hon är hon är hon och förgyller min dag min dag efter dag. Inte för att hon har en snippa.
    Var glada åt att ni har fått fina barn, se dem.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    Penida skrev 2015-03-11 00:36:06 följande:

Jag kan inte hjälpa att bli ledsen när jag läser dessa trådar, att vilja abortera en önskad graviditet för att det visar sig var "fel" kön? Var lever vi, Kina?
    Nej, det gör mig ont. Min son är det bästa som hänt mig. Att snart gå och lägga sig och bli väckt av en alldeles ljuvlig pojke som kommer in till rummet på morgonen och ger mig ytterligere en dag av hans liv, det är något. Vad han har mellan benen är en förbannad skitsak.
    Jag har också en dotter, hon är det bästa som hänt mig liksom min son för att hon är hon och förgyller min dag dag efter dag. Inte för att hon har en snippa.
    Var glada åt att ni har fått fina barn, se dem.

Det skickades iväg när jag ej var klar, tänkte som ovan, rättade lite.
    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Säker metod för att få dotter ?