• Anonym (Som jag trodde)

Eskilstuna-moskébrand var inte anlagd, etablissemanget skäms!!

Ingen kan ha missat hur media och politiker använd Eskilstuna moskebrand i politiskt syfte, både Stefan Löfven, Mona Sahlin och Alice Bah Kuhnke m.fl.

Sen visade det sig att den inte var anlagd och politiker ropade förgäves efter vargen igen. Och hur många ggr har etablissemanget dessutom sagt att man INTE ska använda tragedier politiskt??

Igår sas det och skojades det om att det var en fritös som antände branden. Idag går man ut och säger att man inte vet säkert vad som startade, men fortfarande att den inte var anlagd.

MEN VARFÖR gör media nu en så stor sak att det inte var en fritös som inte tände på moskén?? Den största nyheten borde väl vara att den inte var anlagd, speciellt efter utspelen från etablissemanget??

www.metro.se/nyheter/utredare-tillbakavisar-uppgifter-inget-tyder-pa-att-fritos-orsakade-moskebranden-i-eskilstuna/EVHocj!cbNZS4T6fags/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-10 17:03
    Här kan ni se sex personer från etablissemanget som använt denna brand politiskt utan att inse hur fel de hade.

nyheteridag.se/har-ar-sex-bilder-som-visar-mediernas-rapportering-om-moskebranden/

• Svar på tråden Eskilstuna-moskébrand var inte anlagd, etablissemanget skäms!!
  • Nerfherder
    Anonym (Som jag trodde) skrev 2015-03-10 16:08:43 följande:

Ingen kan ha missat hur media och politiker använd Eskilstuna moskebrand i politiskt syfte, både Stefan Löfven, Mona Sahlin och Alice Bah Kuhnke m.fl.

Sen visade det sig att den inte var anlagd och politiker ropade förgäves efter vargen igen. Och hur många ggr har etablissemanget dessutom sagt att man INTE ska använda tragedier politiskt??

Igår sas det och skojades det om att det var en fritös som antände branden. Idag går man ut och säger att man inte vet säkert vad som startade, men fortfarande att den inte var anlagd.

MEN VARFÖR gör media nu en så stor sak att det inte var en fritös som inte tände på moskén?? Den största nyheten borde väl vara att den inte var anlagd, speciellt efter utspelen från etablissemanget??

www.metro.se/nyheter/utredare-tillbakavisar-uppgifter-inget-tyder-pa-att-fritos-orsakade-moskebranden-i-eskilstuna/EVHocj!cbNZS4T6fags/

Och nu använder du tragedin för dina egna syften. Är du en del av etablissemanget, kanske?
  • Anonym (joho)

Den var visst anlagd

Nerfherder skrev 2015-03-10 16:11:21 följande:
    Och nu använder du tragedin för dina egna syften. Är du en del av etablissemanget, kanske?
    Gör jag?
  • Anonym (nej tack)

Har vi inte haft nog av etablissemanget-trådar nu?

Anonym (joho) skrev 2015-03-10 16:11:56 följande:

Den var visst anlagd

Så du vet något polis och brandkår inte vet? De säger den inte var anlagd:)
    Anonym (nej tack) skrev 2015-03-10 16:25:51 följande:

Har vi inte haft nog av etablissemanget-trådar nu?

Håll till till ämnet tack.
  • Anonym (joho)
    Anonym (Som jag trodde) skrev 2015-03-10 16:26:37 följande:

Så du vet något polis och brandkår inte vet? De säger den inte var anlagd:)

De säger att de inte kan bevisa att brott är begångna. Brott kan fortfarande vara begånget
    Anonym (joho) skrev 2015-03-10 16:28:40 följande:
    De säger att de inte kan bevisa att brott är begångna. Brott kan fortfarande vara begånget
    Ja, muslimerna kan ha tänt på, intressant teori, tror du det kan vara försäkringsbedrägeri?
  • Anonym (Wtf)

Gääääääässsp.......

Svar på tråden Eskilstuna-moskébrand var inte anlagd, etablissemanget skäms!!