Inlägg från: Anonym (jag med 19) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med 19)

19 år och gravid..vad ska jag göra?!?

Fick mitt första barn för 6 månader var 18 år då två månader efter födseln blev jag 19 kan tillägga att jag bodde också hemma under hela graviditeten när flickan var en dag gammal fick jag och min pojkvän som jag varit med  i 4 år egen lägenhet snacka om tajming, Killen jobbar extremt mycket så mest jag som tar hand om flickan vilket är väldigt tufft men det går . TS Tänk igenom det väldigt noga innan du bestämmer dig för vad du ska göra många utav mina vänner sa till mig att dom också vill ha barn för det är så gulligt med bebisar Mitt svar till dom : Va att vänta det kanske är gulligt i början men  otroligt tufft långa nätter och det kostar väldigt mycket speciellt om man inte har en inkomst jag om någon borde veta för jag har själv ingen inkomst bortsett från föräldrapenningen och barnbidraget vilket är det lägsta när man inte har ett jobb och det är inte mycket ska jag säga dig. Fritiden blir som bortblåst med vinden. Jag ångrar inte min flicka hon är det bästa som hänt mig jag önska bara jag hade väntat så mitt råd till dig är att tänka igenom det noga innan du bestämmer dig

Svar på tråden 19 år och gravid..vad ska jag göra?!?