• Donum

Terrängvänlig barnvagn

Håller med om Kronan. Den var strålande här ute i skogen. Köpte till terränghjul för vintern men det hade jag egentligen inte behövt.

Annars har vi Urban Jungle nu. Den funkar bra i terräng den också. Trehjulig, dock, så man får vara lite uppmärksam. Å andra sidan är den lite mer lättsvängd än Kronan.

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Donum

Jag provkörde en Teutonia Spirit S3 här där vi bor och den klarade terräng så illa att den välte.

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Donum
    Pescetarian skrev 2015-03-28 18:56:24 följande:

Den är kass. Den enda riktigt bra vagnen som Teutonia gjort, såldes omkring 2010-2011; Teutonia Prestige. Den är och förblir överlägset bäst på marknaden (bortsett från en del 70-talsvagnar i bra skick).

Aha. Jag är glad att jag bara lånade den för att testa. Och att barnet som satt i inte skadade sig, förstås.
Svar på tråden Terrängvänlig barnvagn