Så jävla arg!!
Jo, det är 1 butik men uppdelat i olika 'företag'.
Jo, det är 1 butik men uppdelat i olika 'företag'.
För dig som kund är det meningen att du ska tycka det. Att det är 1 butik. Det är vad deras koncept går ut på.
Men hallåååå! Sofia är ju delÄGARE! Klart hon vet mer än dig!!!!!!
Ps. Jag är också delägare
Ja, så är hon faktiskt kund också och butiken ligger i 1 och samma utrymme . Hur ska det kunna vars på annat sätt? Öh!
Tack! Känns mäktigt.
Jo på special har vi ett gäng avdelningschefer och alla dessa arbetar under chefen på special. Inte under h*n som är chef på Ica . Dom på Ica får lön från sitt och vi får lön från vårt. Jösses . Vilken förklarande nivå ska man lägga sig på?
Haha, att man ens frågar säger väl en del?
Skönt att ica Norge håller på att avyttras så slipper du det möget.Jag diskuterar inte min ekonomi med tjommar på fl.
Har du hört talas om ironi?
Men förstår du INTE? Nej nej och åter NEJ! Du har fel på fel på fel.
Enligt min fostran så frågar man inte om folks ekonomi och tillgångar. Det är privat . Så varför skulle det va okej på nätet. Och varför ska man ens behöva undra det? Nåt mindervärdeskomplex ?
Nä OKEJ! Du fiskade lite...
Men herregud jag var ironisk! Att äga aktier i ett ab är väl inget att skryta om?!
Meh! Du ställde ju ingen fråga sa du ju?
Jag har inte behörighet till det jag vill studera till just nu, vilket är butikssäljare. För att jag ska komma in på Handel & Administration på Högskola så krävs Matematik 2, vilket jag inte är intresserad av att läsa upp eftersom jag kämpade med Matematik 1 genom hela gymnasietiden.
Det är bara att googla "Ica maxi livs special" för att massa butiker som har en butikschef för livs och en butikschef för special ska dyka upp. Svårare än så är det inte, Sofia.
Så jag skulle hellre fortsätta med Hotell & Restaurang och riskera att bli ännu mera självmordsbenägen än vad jag redan var och troligtvis begå självmord. Okej då.
Det där citatet vore en lysande idé till ICA:s nya reklamfilm!
Typ Stig kommer in och har skaffat mustasch och förklarar att han har en ny idé och den idén är
"En butik, ett företag, en butikschef! "