• Anonym (Trött)

Jag är inlagd på psyket, fråga vad du vill

Som rubriken lyder, fråga vad du vill.

• Svar på tråden Jag är inlagd på psyket, fråga vad du vill
  • Anonym (Trött)
    Anonym (jag) skrev 2015-03-14 20:18:05 följande:

varför?

Jag minns knappt längre vad som gjorde att jag åkte in. Depression. Har legat inne 5 veckor idag och fått 11 elchocksbehandlingar.
  • Anonym (Jaha)

Då undrar jag genast hur du kan och får ha internet?? Väldigt sällsynt att man får det pga man inte får ha sladdar där inne

• Anonym (jag)

Vad har orsakat depressionen? Får du terapi?

• Anonym (Jaha)

Menar då att få man inte ha nåt som innehåller en kamera eller några sladdar till dator eller mobil pga risk för hängning

• Anonym (????)
    Anonym (Jaha) skrev 2015-03-14 20:31:49 följande:

Menar då att få man inte ha nåt som innehåller en kamera eller några sladdar till dator eller mobil pga risk för hängning

Man får visst ha dator och internet, har alltid haft det när jag varit intagen.
    Vet inte om alla får det men alla jag träffade där hade det.
  • Anonym (Jaha)

ok. Beror kanske på olika landsting då. Fick ju inte ens ha duschslang. Men Grattis då slipper du ju spela kort hela dagarna och istället surfa på nätet.

Hoppas behandlingarna hjälper dig. Vet flera som blivit bättre av dom.

• Anonym (Hmm)

Elektro konvulsiv behandling. Man använder inte elchocker.

• Anonym (jodå)
    Anonym (Jaha) skrev 2015-03-14 20:31:49 följande:

Både mobil och dator (laptop) fungerar ju utan sladdar. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Jaha) skrev 2015-03-14 20:30:31 följande:

Då undrar jag genast hur du kan och får ha internet?? Väldigt sällsynt att man får det pga man inte får ha sladdar där inne

Undrar precis detsamma!

Typiskt!
Svar på tråden Jag är inlagd på psyket, fråga vad du vill