• Anonym (anonym)

hur tror ni sverige ser ut om 100 år?

som rubriken lyder vad tror ni?..

• Svar på tråden hur tror ni sverige ser ut om 100 år?
  • Anonym (kiaz)

Svårt att säga, 100 år är så mycket och det kommer hända väldigt stora saker de närmaste 10-50 åren så hur det sen hanteras och det ser ut om 100 år tror jag är svårt att säga. Men det kommer garanterat vara mycket annorlunda mot nu.

• Anonym (mnj)

Sverige kommer inte vara svenskt längre

• Anonym (.)

Bättre än idag.

Men först kommer det nog bli mycket sämre i typ 50 år. Social oro, upptrappning av könskriget, vandalism. Skolor, vård, rättsväsende som står handfallet. Otrygghet.

• Anonym (kiaz)
    Anonym (.) skrev 2015-03-14 21:38:09 följande:

Bättre än idag.

Men först kommer det nog bli mycket sämre i typ 50 år. Social oro, upptrappning av könskriget, vandalism. Skolor, vård, rättsväsende som står handfallet. Otrygghet.

Jo så är det nog, främst kommer vi att ha en extremt stor arbetslöshet ganska snart.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (mnj) skrev 2015-03-14 21:37:50 följande:

Sverige kommer inte vara svenskt längre

håller med dig. Jag tror att Sverige är ett ganska muslimskt land då..
  • Anonym (anonym)
    Anonym (.) skrev 2015-03-14 21:38:09 följande:

Bättre än idag.

jag tror inte det kommer vara bättre snarare tvärtom. Jag tror det har hunnit bli krig här inom 100 år..
  • Anonym (Om 100 år)

Sverige kommer inte att vara Sverige på snar framtid så vad den är om 100 år är svårt att sia om........Ett totalt glömt land som fanns en gång i tiden.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Om 100 år) skrev 2015-03-15 00:30:59 följande:

Sverige kommer inte att vara Sverige på snar framtid så vad den är om 100 år är svårt att sia om........Ett totalt glömt land som fanns en gång i tiden.

japp. Sverige kommer aldrig bli sig likt längre som  det en gång var..
  • Anonym (Vem vet?)

Jag är glad att jag inte lever om 100 år...

• Anonym (pica pica)

Jag är glad att jag inte lever om 50 år

Svar på tråden hur tror ni sverige ser ut om 100 år?