hur tror ni sverige ser ut om 100 år?
som rubriken lyder vad tror ni?..
som rubriken lyder vad tror ni?..
Svårt att säga, 100 år är så mycket och det kommer hända väldigt stora saker de närmaste 10-50 åren så hur det sen hanteras och det ser ut om 100 år tror jag är svårt att säga. Men det kommer garanterat vara mycket annorlunda mot nu.
Sverige kommer inte vara svenskt längre
Bättre än idag.
Men först kommer det nog bli mycket sämre i typ 50 år. Social oro, upptrappning av könskriget, vandalism. Skolor, vård, rättsväsende som står handfallet. Otrygghet.
Bättre än idag.
Men först kommer det nog bli mycket sämre i typ 50 år. Social oro, upptrappning av könskriget, vandalism. Skolor, vård, rättsväsende som står handfallet. Otrygghet.
Sverige kommer inte vara svenskt längre
Bättre än idag.
Sverige kommer inte att vara Sverige på snar framtid så vad den är om 100 år är svårt att sia om........Ett totalt glömt land som fanns en gång i tiden.
Sverige kommer inte att vara Sverige på snar framtid så vad den är om 100 år är svårt att sia om........Ett totalt glömt land som fanns en gång i tiden.
Jag är glad att jag inte lever om 100 år...
Jag är glad att jag inte lever om 50 år