Hittade sambon på bdsm sida! Hjälp!
Hej!
Någon som orkar hjälpa mig att reda ut mina tankar och lugna mig?
Jag råkade se att sambon har en inloggning på en bdsm hemsida som heter darkside. Jag kanske är jättetöntig men jag känner att det är fel. Han har skapat en ny mailadress för detta ändamålet, vilket bevisar att han inte tycker det känns bekvämt om jag skulle se det.
Han har även börjat radera historiken i sin telefon efter att han varit på toaletten eller så. OBS jag snokar inte utan har sett det om jag ska kolla något på hans telefon då radera historik sidan är uppe. Vi har inget problem att använda varandras telefoner.
Jag har sett att han är inloggad på sena kvällar, och när han är iväg och tränar. Då är han inloggad längre stunder typ 30 min.
Någon som vet vad den här sidan går ut på?
Är det ett ställe man chattar med folk eller vad gör man?
Kan det vara så att han har blivit medlem för att söka svar och hjälp inom typ analsex/bdsm som vi börjat med lite smått? Men varför kan han då inte säga det till mig?!
Anledningen till varför det känns så känsligt är för att vi fick barn för ett halvår sedan och vi har inte haft lika mycket sex men han visar inte mycket intresse för det. Utan har börjat med det här beteendet istället...
I mitt huvud ser det ut som att han inte är nöjd med mig och vårt sexliv och att han tycker jag är feg och tråkig och söker något mer på nätet!!
Han säger att han inte runkar utan att han känner sig otrogen då, men jag är nästan 100%säker på att han gör det eftersom han har det här beteendet. Och jag är inte orolig över det, det som gör mig orolig är att han inte berättar och undanhåller det för mig... :(