Ännu en sextråd
Hej!
Första gången jag skriver här men skulle behöva lite råd.
Jag och min fru har inte haft sex på 4år. Hon säger att hon inte är intresserad av det eller tänker på det alls fast jag har kommit på henne att kolla på porr (sett historiken på datorn) ett fler tal gånger och även använt sin leksak några gånger.
När jag pratat med henne om det så säger hon att hon försöker hitta tillbaka sin lust.
Det här har pågått i säker 2års tid och vi kommer inte närmare varandra ändå så det börjar kännas väldigt tröstlöst.
Resten av förhållandet fungerar bra och hon säger att hon älskar mig och vill leva med mig det är bara sexbiten som saknas.
Vi har pratat om att hon ska gå och kolla hormonväderna men det händer inget och jag tror inte felet ligger där.
Jag älskar henne otroligt mycket och vill att allt ska fungera tillsammans.
Jag har fått inviter från andra kvinnor som viljat ha sex med mig men det är min fru som jag vill ha och inga andra så jag förstår att jag inte är så ful och kan man säga äcklig som jag känner mig.
Jag gör det mesta hemma med att städa, tvätt laga mat och ta hand om dotter och hundar så hon har inte det stressigt hemma.
Jag tränar 3gånger i veckan och är normalt vältränad, ingen övervikt men heller inget muskelpaket.
Hoppas på några bra råd från andra i samma situation.