• Anonym (Konstigt)

Min dejt förnekar en jävligt märklig sak...

Jag har haft kontakt med en tjej i nu snart en månad. Hon är jättetrevlig och jag hoppas på att vi ska kunna inleda något snart. Igår när vi dejtade hände något märkligt. Vi åkte till en gård där en släkting till mig håller på med djurskötsel. Vi skulle prova färsk mjölk helt enkelt. När vi står där i närheten av en ko så börjar kon tugga på hennes scarf. Jag säger till henne lite lätt "du...din scarf..." och jag pekar. Hon uppmärksammar detta men reagerar inte utan fortsätter prata med mig och låtsas som ingenting. När vi går därifrån har hon hål på sin scarf....

Vi promenerade sedan vid ett område där de importerade fisk..eller vad det nu än va. De höll på med nån slags fiskeindustri i vart fall. Vi ställer oss längst en kant och tittar ner på industrin. Sedan ser jag hur hennes sko tappar greppet där hon står på den lite leriga marken och ramlar och glider ner för backen och hamnar i en kärra innehållande en massa fisk. Jag ser bara att hennes ben sticker ut, resten av hennes överkropp är dränkt av fisk. Sedan börjar kärran med fisk transporteras iväg. Jag ropar hennes namn 2-3 gånger men hon svarade inte, så jag tänkte att det vore bättre om jag gick hem... Efter några timmar ringde jag henne och frågade henne om allt var okej med henne. Hon låtsades då som ingenting och sa att hon inte riktigt förstod vad jag pratade om, att hon alltid brukar åka i den transporten och att detta var planerat från hennes sida. Sedan började hon prata om en massa annat och sa att vi hade jättekul ihop osv.

Vi träffades idag på eftermiddagen och myste hemma hos mig, tittade på film och sen myste intimt i soffan. Hon är en bra tjej, men jag förstår inte varför hon förnekar att hon ramlade igår?

• Svar på tråden Min dejt förnekar en jävligt märklig sak...
  • Angel D

Ännu en tråd där dejten ramlar och sedan förnekar det. Hur många har du startat nu? Tio?

• Anonym (smile every day)

Jag förstår inte riktigt varför du lämnade henne där? Blev hon inte arg? Om inte så kanske hon bara tyckte att det var pinsamt. Det är dock lite svårt att förstå händelsen utifrån din trådstart.

• Anonym (Konstigt)
    Anonym (smile every day) skrev 2015-03-15 20:01:43 följande:

Jag förstår inte riktigt varför du lämnade henne där? Blev hon inte arg? Om inte så kanske hon bara tyckte att det var pinsamt. Det är dock lite svårt att förstå händelsen utifrån din trådstart.

Ja asså det kanske inte var så allvarligt som det låter i min TS, men jag kunde i vart fall inte springa efter eftersom transporten rullade iväg. Att hon förnekar har nog sin förklaring i att hon skäms.
  • Anonym (Suck)

Alltså vem är du som startar alla dessa trådar om dejter som ramlar och sen låtsas som inget? Du har ju startat typ fem st minst på samma tema. Varför?

• Åsan

Var det inte din dejt som blev ivägfraktad av en plogbil på skidsemester med? Shit alltså, du har verkligen otur på dina dejter????

• Åsan

Var det inte din dejt som blev ivägfraktad av en plogbil på skidsemester med? Shit alltså, du har verkligen otur på dina dejter????

• Anonym (smile every day)

Hur har jag kunnat missa alla de här trådarna?

• Angel D

I en tråd satt de på en uteservering och tjejens stol föll bakåt och hon rullade ner i ett dike, blev sjöblöt av geggvatten. Sedan klättrade hon upp för branten, rättade till stolen och förnekade att det hade hänt. Den ena tråden är värre än den andra. Osannolikheter travade på osannolikheter in i absurdum 

• audio

Typiskt kvinnor som saknar kroppskontroll.

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
Svar på tråden Min dejt förnekar en jävligt märklig sak...