• Anonym (Konstigt)

Min dejt förnekar en jävligt märklig sak...

Jag har haft kontakt med en tjej i nu snart en månad. Hon är jättetrevlig och jag hoppas på att vi ska kunna inleda något snart. Igår när vi dejtade hände något märkligt. Vi åkte till en gård där en släkting till mig håller på med djurskötsel. Vi skulle prova färsk mjölk helt enkelt. När vi står där i närheten av en ko så börjar kon tugga på hennes scarf. Jag säger till henne lite lätt "du...din scarf..." och jag pekar. Hon uppmärksammar detta men reagerar inte utan fortsätter prata med mig och låtsas som ingenting. När vi går därifrån har hon hål på sin scarf....

Vi promenerade sedan vid ett område där de importerade fisk..eller vad det nu än va. De höll på med nån slags fiskeindustri i vart fall. Vi ställer oss längst en kant och tittar ner på industrin. Sedan ser jag hur hennes sko tappar greppet där hon står på den lite leriga marken och ramlar och glider ner för backen och hamnar i en kärra innehållande en massa fisk. Jag ser bara att hennes ben sticker ut, resten av hennes överkropp är dränkt av fisk. Sedan börjar kärran med fisk transporteras iväg. Jag ropar hennes namn 2-3 gånger men hon svarade inte, så jag tänkte att det vore bättre om jag gick hem... Efter några timmar ringde jag henne och frågade henne om allt var okej med henne. Hon låtsades då som ingenting och sa att hon inte riktigt förstod vad jag pratade om, att hon alltid brukar åka i den transporten och att detta var planerat från hennes sida. Sedan började hon prata om en massa annat och sa att vi hade jättekul ihop osv.

Vi träffades idag på eftermiddagen och myste hemma hos mig, tittade på film och sen myste intimt i soffan. Hon är en bra tjej, men jag förstår inte varför hon förnekar att hon ramlade igår?

• Svar på tråden Min dejt förnekar en jävligt märklig sak...
  • Anonym (:))

Alltså, din dejt får snart skärpa sig och sluta ramla överallt :)

• Anonym (SlutaMedZvampen)

TS...

Du har jävligt märkliga drömmar.

Alltså, JÄVLIGT märkliga drömmar.

Sluta ät svamp, sluta med alla drogerna - förutom de du måste ta.

• Lindsey Egot the only one
    Anonym (SlutaMedZvampen) skrev 2015-03-15 23:56:08 följande:

TS...

Du har jävligt märkliga drömmar.

Alltså, JÄVLIGT märkliga drömmar.

Sluta ät svamp, sluta med alla drogerna - förutom de du måste ta.

Undra om dejten ens är med öht när allt händer
  • Rikard

Jag har också märkt att jag kan råka ut för de mest bisarra händelser tillsammans med andra människor, men sedan när jag vaknar ur drömmen förnekar de andra all kännedom om händelsen.

• Lord Hans

Jag tycker dina trådar är riktigt uppfriskande. Du måste ju ha extrem otur när du alltid råkar ut för dejter som helt saknar balanssinne ;P

• Anonym (Sjuka människa!)

Du och dina JÄVLA trådar där tjejer ramlar på konstiga sett och sen låtsas som ingenting. Vad är ditt problem ts?!

• Anonym (AlbertaEinstein)
    Rikard skrev 2015-03-16 05:27:58 följande:

Jag har också märkt att jag kan råka ut för de mest bisarra händelser tillsammans med andra människor, men sedan när jag vaknar ur drömmen förnekar de andra all kännedom om händelsen.

Det här känner jag igen mig i. Hela min bekantskapkrets är full med notoriska förnekare. Hade de inte varit mina vänner, hade jag stämt hela bunten. 
  • Jorunn2

Jag kan tänka mig att hon tycker att det där är så skämmigt att hon bara vill förtränga det? Hon har ju framstått som den typiska bortskämda, hjälplösa, odugliga stadsflickan - och du har kanske en bakgrund från landet med tanke på din släkting? Ni känner ju inte varandra så bra än heller, och det gör det ju ännu värre. Kanske kan ni skratta åt händelserna tillsammans om några år..?

Jag har varit med om liknande, när en vän till mig har gjort bort sig eller blivit förnedrad på något sätt, och han eller hon blir alldeles stel när jag försöker prata om det efteråt. Ämnet har blivit helt tabu.

• Anonym (lisen)
    Anonym (Konstigt) skrev 2015-03-15 19:57:33 följande:

Vi träffades idag på eftermiddagen och myste hemma hos mig, tittade på film och sen myste intimt i soffan. Hon är en bra tjej, men jag förstår inte varför hon förnekar att hon ramlade igår?

luktade hon inte väldigt mycket fisk då!? 
Svar på tråden Min dejt förnekar en jävligt märklig sak...