• Anonym (Y)

Exet styr umgänget med barnen - en riktig mardröm

I det du skriver här så ser jag inget annat än en pappa som är orolignför sina barn. Du däckade av alkohol hemma med barnen, du är inte stark psykiskt, du har drabbats av jobbig förlust osv.

• Anonym (Y)

[quote=75017934][quote-nick]Rakad Apa skrev 2015-03-16 17:44:38 följande:[/quote-nick]

Så du tycker att hot och trakasserier är okey eller?

[/

Jag ser inga hot eller trakasserier beskrivna.

• Anonym (Y)

[quote=75020056][quote-nick]Nattflamma skrev 2015-03-17 03:36:16 följande:[/quote-nick]

Anonym (Y): förstår hur du tänker. Men efter att ha levt tillsammans 12 år så känner han mig väl likaväl som min inställning till alkohol, och min konsumtion ligger nog betydligt lägre än snittet. Det blev som det blev den kvällen och han reagerade. Jag har varit väldigt hård mot mig själv men har tagit mig förbi och släppt det. För hur det än är så kan man inte göra saker ogjorda, det är bara nuet och framåt som gäller.

Men det som stressar mig är att han är så oberäknelig pga bitterheten. Tror inte att han baktalar mig för barnen (och det gör inte jag om honom heller) men det ska vara växelvis boende och inget annat.

Jag gick igenom en jobbig och extremt stressfylld tid, men är tillbaka till mitt vanliga liv igen med jobb och ny kärlek osv. Det finns inget att anmärka på som skulle peka ut mig som en olämplig vårdnadshavare och det vet exet. Tvärtom så är jag mer engagerad än vad han är vad gäller skola, tandläkare, klippning etc. Ja, du vet ju. Sånt som vi mammor gör. :)

[/

Det ligger självklart mer bakom o det går inte att förmedla allt här i kort text. Med mitt inlägg så menade jag inte att allt var bra ellercatt han är perfekt. Jag menar bara att Ibsen du skrev fanns inget direkt märkligt att utlösa.nkansje fokuserar du på fel saker när du skriver ner? Och att du även fokuserar påmfel saker när ni tvistar? för uppenbarligen så förlorar du. Vad har han för "fel"? När handlar han fel? Är han en olämplig förälder? Hur hotade han dig?

Svar på tråden Exet styr umgänget med barnen - en riktig mardröm