Här kom mensen tillslut, men den vara bara i 4 dagar ????. Jag har tidigare använt ÄL tester men jag ska låta bli det denna månad, måste försöka slappna av och släppa på kontrollen.
Håller tummarna för dig bönhönan :)
bönhönan skrev 2015-04-20 22:52:05 följande:
Själv är jag enl beräkning i v. 5+1, men plussar inte. Inte ens med clearblue digital. Testade senast idag. Har fått en stl större i bh, har sport-bh på mig för att slippa guppandet som gör så ont, molvärk i snipperian om kvällarna och har tappat aptiten om dagarna, men är sugen på korv i alla former om kvällarna. (Har aldrig varit så förtjust i korv tidigare) och känslomässigt är jag som en bergochdalbana. Börjar tro att jag inbillat mig allt och med tankekraft fått mensen, som annars är regelbunden, att utebli. Fattar NADA!
Försöker leva "som vanligt" och köper inget test förrän om en vecka igen. Annars lockas jag att testa varenda morgon.
Hoppas hoppas hoppaaaaaas att ni andra plussar stort och tydligt! Det tär på psyket, det här. Min tidigare graviditet visade sig först runt v. 8 med symtom. Misstänkte inget innan dess, så vem vet. Det kanske tar lite tid även denna gång att få tillräckligt höga halter hormon. Om ägglossningen dyker upp är det väl bara att köra på. ;)