Molande värk 1 vecka efter ÄL
Hur gick det, var det en liten kotte där inne?
Jag hade ont från ÄL och en vecka framåt, som ägglossningsvärk, men mer ihållande. Den har börjat avta, men jag ger inte upp hoppet förrän mensen dyker upp.
Hur gick det, var det en liten kotte där inne?
Jag hade ont från ÄL och en vecka framåt, som ägglossningsvärk, men mer ihållande. Den har börjat avta, men jag ger inte upp hoppet förrän mensen dyker upp.
Åh nej, så tråkigt! Men ge inte upp! (Lättare sagt än gjort) Ibland försöker folk i lver ett år innan det vill sig.
Själv är jag enl beräkning i v. 5+1, men plussar inte. Inte ens med clearblue digital. Testade senast idag. Har fått en stl större i bh, har sport-bh på mig för att slippa guppandet som gör så ont, molvärk i snipperian om kvällarna och har tappat aptiten om dagarna, men är sugen på korv i alla former om kvällarna. (Har aldrig varit så förtjust i korv tidigare) och känslomässigt är jag som en bergochdalbana. Börjar tro att jag inbillat mig allt och med tankekraft fått mensen, som annars är regelbunden, att utebli. Fattar NADA!
Försöker leva "som vanligt" och köper inget test förrän om en vecka igen. Annars lockas jag att testa varenda morgon.
Hoppas hoppas hoppaaaaaas att ni andra plussar stort och tydligt! Det tär på psyket, det här. Min tidigare graviditet visade sig först runt v. 8 med symtom. Misstänkte inget innan dess, så vem vet. Det kanske tar lite tid även denna gång att få tillräckligt höga halter hormon. Om ägglossningen dyker upp är det väl bara att köra på. ;)
v. 5+6 enl beräkningarna, om det nu är så, men tycker att det rosa borde hamnat närmare testlinjen, så jag är jäkligt skeptisk. Plussade så sent som i v. 10 först med dottern och får inget utslag på clear blue digital, så jag vet varken ut eller in. Dunderhuvudvärk och trött varje kväll, bristningar på brösten osv.
Rekommenderar inte rfsu:s tester. De är otydliga med hur nära kontrollstrecket själva utslaget ska synas.
Har ju inte skrivit in mig hos kvinnohälsan, eftersom jag inte plussat. De öppnar inte dörrarna förrän man gjort det, om inga särskilda komplikationer dykt upp eller om man haft missfall tidigare etc.
Bara att avvakta och se om ägglossning hoppar igång eller ej. ????
Förstod det som att strecken ska sitta tätare i en annan tråd och såg bildexempel där, så jag tror jag har greppat. Ingen bebis.