Tummen mitt i handen...
Min sambo har kanske inte tummen mitt i handen men inte långt där i från. Vi har köpt ett radhus och det behövs göras en del för att få det som vi vill ha det. Problemet är bara att jag har så svårt att komma på ideér och min sambo är inte så duktig på att fixa det vi ska göra. När vi gör något så vill jag att det ska bli gjort noggrannt och bra men ibland blir jag lite besviken över hur han gör det. Detaljer är jätteviktigt för mig och ofta så blir inte detaljerna så bra när min sambo gör saker. När jag påpekar det så säger han: Det duger åt mig!! Jag hatar det uttrycket. Precis som vi ska nöja oss med att inte ha det perfekt.
Jag har gråtit mycket och ångrat att vi köpte huset. Här var mer att fixa till än vad vi insåg när vi köpte det. Nu har vi bytat golv, luckor och bänkskiva i köket men ändå ser det inte ut som jag tänkt mig. Vi har kompisar som är helt tvärtemot oss och de har också fixat till deras kök. Det blev så mycket bättre än vårt och det känns lite tråkigt. Hon är så bra på att komma på saker och det är ju inte jag. De hade t ex målat ränder på en vägg i köket och det blev ju superbra.
Vi skulle köpt ett nyrenoverat hus eftersom vi inte är så bra på att fixa!!!