• hondendärtjejen

Blödning tidig graviditet

Hej, jag testade positivt förra måndagen och i lördags så fick jag en brun flytning på eftermiddagen och på söndagen så blödde jag som en mensdag nästan med lite klumpar, blödde ljust blod igår som slutade framåt kvällen. Men idag satte det igång igen... Tunt blod eller vad man ska säga. Har inga kramper eller nånting, bara blod på pappret när jag går på toa fläckar ner trosskyddet med.

Är det missfall eller kan det vara blödning i början av graviditeten? Om jag åker och ber att få ett vul, vad kan man se då? Borde vara i v 5+0 imorgon om det är nåt kvar...

Denna ovissheten tar kål på mig! Kan inte sova på nätterna för jag ligger bara och grubblar!

• Svar på tråden Blödning tidig graviditet
  • Blåsippan84

Håller tummarna för dig. Ring bm iaf och bolla lite med henne. Skulle jag göra. Det tar ett tag innan graviditetstest visar helt blankt efter mf.

Förstår att ovissheten är den värsta

• hondendärtjejen
    Blåsippan84 skrev 2015-03-20 07:08:39 följande:

Håller tummarna för dig. Ring bm iaf och bolla lite med henne. Skulle jag göra. Det tar ett tag innan graviditetstest visar helt blankt efter mf.

Förstår att ovissheten är den värsta

Ska ringa på måndag... Blir lite lätt knäpp här!
  • GlitterLina
    hondendärtjejen skrev 2015-03-20 08:00:11 följande:
    Ska ringa på måndag... Blir lite lätt knäpp här! smile4.gif
    Håller tummar. Ring på måndag å prata me dem
  • hondendärtjejen

Tog ett nytt test idag. Positivt igen! Ringde och ska på inskrivningssamtal på onsdag, men får inget ultraljud för risken finns att det inte syns nåt...

• GlitterLina
    hondendärtjejen skrev 2015-03-23 12:32:29 följande:

Tog ett nytt test idag. Positivt igen! Ringde och ska på inskrivningssamtal på onsdag, men får inget ultraljud för risken finns att det inte syns nåt...

:)
  • hondendärtjejen
    Blåsippan84 skrev 2015-03-25 15:15:04 följande:

Hur har det gått för dig?

Frustrerad över bristningsgränsen!!!

Var hos bm idag, dom tog ett test som dom först tolkade som negativt men sen pratade vi lite och då blev det positivt. Dom gjorde om det och till slut var dom 3 barnmorskor som stod och tittade på mina tester...!

Det enda dom sa ta nytt test på måndag så får vi se. Bokade in ett nytt inskrivningssamtal den 7/4 om det är positivt. Och då kan jag få göra ett ul efter det.. Herregud vilken circus detta är!
  • hondendärtjejen
    Blåsippan84 skrev 2015-03-25 18:33:59 följande:

Blöder du fortfarande? Åh den ovissheten måste vara jätte jobbig!!

Nej det har slutat, inget sen i torsdags!
Svar på tråden Blödning tidig graviditet