• halo83

Fertilitetsutredning

Det var äl i måndags som jag misstänkte, NC satte ut den idag iaf. Men vet ju dock att jag bara hade ett el inget ägg så chansen känns minimal. Vi har dessutom inte "försökt" nå vidare denna gång utan kört när lusten faller in. Vi väntar i första hand på spolning och att lämna spermaprov. Sen vet jag inte hur vi kommer vidare, beror väl på vad dom kommer fram till av provresultaten . Känns som en evighet tills mensen, 13 dagar... Sen får jag spola :)

Tess1984 skrev 2015-09-30 08:12:47 följande:

Japp, kanske bäst efter mensen eftersom du kanske är gravid nu om ett ägg släppte i dagarna.

Jag gjorde min spolning i somras och jag var så himla orolig inför den men allt gick bra och det gjorde inte alls ont.

Hur ser planerna annars ut för er?

Kram

• halo83

Äl+4 idag å rekordhög temp... Hoppas det håller i sig.

Haft sån konstig molvärk i magen idag.. De gör inte direkt ont, mer obehagligt å att man känner att den finns där..

• halo83

Tror jag ska börja på söndag nästa vecka :) har ett testa tidigt hemma

Tess1984 skrev 2015-10-03 08:01:31 följande:

Hej, vad skoj. Vi ligger nära varandra i cykeln, jag är på dag äl+5, när tänkte du börja testa? Jag känner tyvärr inget konstigt i min kropp förutom det vanliga som man brukar känna innan mens.

kram

• halo83

Nu är tempen uppe igen som den brukar, fick världens dipp igår på äl+7... Hoppas de va en implantationsdipp , tyvärr tror jag inte de då grafen liknar dom jag brukar ha :/

• halo83

Äl+9 idag.. Varför kan jag inte vänta me å testa!? Tycker jag anar nåt här så nu kommer ju väntan va ännu längre..

• halo83

Tog ett i morse som va neg.. Men tempen är högre idag med. Är iofs bara på bim-5 idag så de e ju inte kört än..

Tess1984 skrev 2015-10-08 09:19:57 följande:

Hej, jag tycker mig se antydan till något streck, har du tagit fler efter denna?

Håller tummarna för dig. Kram

• halo83

Svårt å säga om de e pms då jag så sällan upplever att jag har de.

Men jag har lite lite molrk till å från, illamående sjuklig trötthet och frossa.

Tess1984 skrev 2015-10-08 10:34:54 följande:

Hej

Lycka till, kan ju vara för tidigt att testa. Hoppas tempen håller i sig.

Hur känner du dig i kroppen? PMS? Känns det som vanligt?

Kram

• halo83

Igår dök mensen upp 4 dagar för tidigt..

Men nu har jag iaf gått tid för spolning så det ska jag göra den 20:e.. Dock känns det väldigt sent då jag beräknas ha äl den 21:a men läkaren sa att man alltid spolar på cd10 så får väl hoppas att det blir äl senare då så vi har chansen till ett plus :)

• halo83

Vi har fått sexförbud från nu fram till spolningen..

monn skrev 2015-10-12 17:20:27 följande:

Vi fick sexförbud efter spolningen, för de sade att man visste inte hur kontrastvätskan de använder skulle kunna påverka ett foster..

• halo83

Nu har vi varit in å lämnat spermaprovet .. Det enda mannen min bävat för å haft sån ångest för. Så skönt att de e gjort

Svar på tråden Fertilitetsutredning