Fertilitetsutredning
Snö är det enda bra med vintern ;)
ja, det är härligt att det börjar kännas bra igen, saknar judon jättemycket, höll på i tio år, men kan som sagt kanske komma tillbaka lite med framtida barn =)
Kampsport är det, den roligaste kampsporten :D inga slag o sparkar, men kast och knästående "brottning" =) otroligt bra träning för barn också, jag var barntränare och man märkte tydligt att deras motorik förbättrades rejält av träningen =)
Ja okej, vilken serie är det?? =) Min favoritserie nånsin är harry potter. Har inte hittat något som slår den på fjorton år, men många bra =) orange is the new black? ja den är bra =) dock ångrar jag att jag köpte den på svenska o inte engelska. Tycker ofta att det är lättare att läsa på engelska om orginalet är på engelska =)
Haha åh har försökt skriva dagböcker sen jag var typ åtta år. Det går i några dagar.. Bloggen har varit lite lättare, men uppdaterar i perioder. men kul att kolla tillbaks =)
haha okej ;) kanske du får testa på o sy nått plagg, det är faktiskt väldigt kul =)
här är det senaste jag sytt: lite snett men rätt nöjd ändå. O man kan ju anpassa kläderna precis hur man vill =) och ingen unge kommer ha samma.
Ja, det blev rätt fullt mot slutet av veckan =) Åh önskar dig en härlig vecka med, trots full fart! =) Tack gulledu! Håller mina tummar för er med :D

Serien heter house of nights

Jag har också svårt att hålla i det

Gu va fint det va