• Linazz

    Sex med kollegan

    Jag älskar min sambo över allt annat men har haft senaste åren varit otrogen med 2 personer regelbundet. Har aldrig fått ångest över detta då inga känslor är inblandade utan det är bara sex.


    Idag låg jag med min kollega för första gången. Fantastiskt ligg. Är dock lite rädd att vi ska ta det så långt att vi till slut blir upptäckta. Har ni några erfarenheter från kollegor som ni legat med? Blivit påkommna?

  • Svar på tråden Sex med kollegan
  • Anonym (fy)

    För din partners skull så gör slut! Fy säger jag Bara! Du förtjänar verkligen inte att ha nån! Otrohet betyder att det är fel.

  • Anonym (Man på kontor)

    Har haft sex med ett par tjejer som jag träffat på jobbet och även haft med på jobbet. På mitt kontor eller på en toalett. 
    På toaletten blev vi påkomna dock, när vi gick ut var det värsta kön utanför :/

  • Anonym (lm)

    Inte konstigt att svenska kvinnor betraktas som horor ute i världen... Vete tusan om inte världen har rätt, jag börjar mer och mer förstå muslimers inställning till kvinnlig sexualitet.

    I vanliga fall är otrohet något som med all rätt är skamfyllt, du verkar ju inte ens förstå att skämmas över det faktum att du låter dig knullas av andra än din sambo, som du säkert älskar såååå mycket... Tvärtom skryter du om det, patetiskt...

  • Acubens
    Anonym (lm) skrev 2015-03-19 11:57:14 följande:

    Inte konstigt att svenska kvinnor betraktas som horor ute i världen... Vete tusan om inte världen har rätt, jag börjar mer och mer förstå muslimers inställning till kvinnlig sexualitet.

    I vanliga fall är otrohet något som med all rätt är skamfyllt, du verkar ju inte ens förstå att skämmas över det faktum att du låter dig knullas av andra än din sambo, som du säkert älskar såååå mycket... Tvärtom skryter du om det, patetiskt...


    Man kan faktiskt ha olika syn på det där. Det går att skilja på sex och kärlek, det är två olika saker (väldigt starkt förknippade med varandra ja). Det betyder inte samma sak.
  • Anonym (Fy fan alltså)

    För att vara någon som har blivit utsatt för otrohet så säger jag bara : Fy fan. Jag hoppas ni blir påkomna du och din kollega. Så att någon berättar för din sambo vad du håller på med.

    Älskar du honom verkligen om du är otrogen. I två år dessutom. Visst man kan ha sex utan känslor. Men din sambo kommer bli förkrossad av att veta detta.

    Fy fan!!

  • Fool
    Acubens skrev 2015-03-19 11:58:59 följande:
    Man kan faktiskt ha olika syn på det där. Det går att skilja på sex och kärlek, det är två olika saker (väldigt starkt förknippade med varandra ja). Det betyder inte samma sak.

    Håller med om att man kan ha olika syn på det, man kan ha olika syn på det mesta, men det betyder väl ändå inte att det är ok ur ett moraliskt perspektiv?

    Jag menar om jag nu anser att det är ok att vålda kvinnor, betyder det att det är ok att göra så? Ovasett vad min alldeles egen moralkompass säger så är det väl ändå så att någon annan drabbas av det när man man övergår i handlingar?

    Jag tror det är viktigt att skilja på tankar och handlingar, man får tycka vad man vill om saker o ting, men så for man gör saker som drabbar andra människor negativt så tycker jag att det inte är så enkelt längre.
  • Fool

    TS, som svar på din fråga om erfarenhet....  min fd fru gjorde som du, låg med kollegan och fimpade 10 års äktenskap. Nu i efterhand kan man tycka att det var jävligt onödigt av henne att avsluta vårt förhållande på ett sånt fult sätt. Om hon hade kört med öppna kort och sagt att hon var kär / kåt på kollegan så hade vi kunnat skilja oss som vänner, istället skilde vi oss som bittra fiender, ganska onödigt kan man tycka speciellt när man har två ungar som man ska samsas kring.

    Sett ur mitt perspektiv så tycker jag det bästa vore att du berättar för din man vad som hänt, kör med öppna kort helt enkelt och så reder ni antingen ut det eller så skiljer ni er med värdighet, om / när du blir poåkommen så kommer allt explodera i nyllet på er och det kommer inte bli vackert för någon av er, allra minst för barnen (om ni har några)

  • Linaz

    Jag hör vad ni säger. Och förväntar mig inte att alla ska förstå. Men min sambo som jag älskar vill jag leva med. Finns ingen som jag har så kul med. Däremot har vi aldrig haft speciellt bra sex, inte ens när vi träffades för 7 år sedan. Detta skulle jag aldrig lämna honom för, han är mitt allt. Vi jobbar på att få det bättre men det blir aldrig mer än ok/bra. Med min kollega eller en annan är det 100% sex o sen Tack o hej. Livet behöver inte vara svårare än så? Jag tror inte riktigt man är gjord för att ha sex med en i sitt liv.

  • Anonym (ok)
    Linaz skrev 2015-03-20 17:21:29 följande:

    Jag hör vad ni säger. Och förväntar mig inte att alla ska förstå. Men min sambo som jag älskar vill jag leva med. Finns ingen som jag har så kul med. Däremot har vi aldrig haft speciellt bra sex, inte ens när vi träffades för 7 år sedan. Detta skulle jag aldrig lämna honom för, han är mitt allt. Vi jobbar på att få det bättre men det blir aldrig mer än ok/bra. Med min kollega eller en annan är det 100% sex o sen Tack o hej. Livet behöver inte vara svårare än så? Jag tror inte riktigt man är gjord för att ha sex med en i sitt liv.


    Vad är det som gör sexet bättre med kollegan?

    Om vi nu skiter i all moral ett tag.

    Vad är det som saknas med din man? Är han bara dålig på nåt sätt eller är det något annat?
Svar på tråden Sex med kollegan