Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Inga pergopinglor här , som längtar efter en bebis eller som har en "pergo bebis" :) ????
Inga pergopinglor här , som längtar efter en bebis eller som har en "pergo bebis" :) ????
Mina me..
Ursäkta men mina smileys ser ut att bli frågetecken : )
Både ja o nej. Vi kan inte ses så ofta så detta är min andra pergotimedos, enkelkur. Om jag har tur får jag ÄL imorn ell på onsdag, o då ligger det iaf några simmare o väntar isf. =)Men det är ingen idé att testa med stickor för min del då min gyn säger att jag har de där "pärlbands"-äggstockarna som är så kännetecknande för PCOs tydligen. O då blir ÄLstickorna lätt lite missvisande. Plus att jag har en 4cm cysta (inte med äggblåsor i) som ligger o stör lite, tror jag.
Du själv då?
Hej Barnlängtan och CherstinB.
Sista dagen jag tog pergon blev jag lite låg. Annars har jag inte märkt av så mycket tack o lov. Men jag har tagit Vitex Agnus castus också som är jättebra för min typ av PMS.
Fy vilken mardröm att få känna glädjen av att ha blivit gravid och sen gå igenom fyra (!) mf. Jag lider med dig.
Men om jag förstått det rätt kan EPA-GLandin/Boragoolja göra underverk gm att göra slemhinnorna i livmodern tjockare vilket tydligen kan vara viktigt om man har svårt att få ägget att fästa och utvecklas. Kolla även upp Agnus Castus/Munkpeppar också.
Ja, jag väntar också, fick ÄL på Skärtorsdagen, eller möjligen kvällen innan.
Så nu får vi hålla tummarna för varann.
Vad/vem är "Ludmila i Sundsvall"? Har hon tagit fram en egen kur eller?
Hej alla.
Ja denna babyverkstad... Alla som kämpar så månad efter månad. Jag är full av beundran för er. Jag har åtminstone bara försökt tre ggr, varav två med Pergo. Vi får väl se vad som händer.
Ibland tänker jag såhär: för varje gång det INTE tar sig kommer vi närmare vårt mål.
Kram från Ansta
Som idag är på BIM-8 efter andra enkelkuren Pergo o första Ovitrellesprutan (plus div kosttillskott)
finns mycket info om henne på internet. Hon är en läkare gynokolog som driver en praktisk klinik uppe i Sundsvall och hjälper runt 300 ofrivilligt barnlösa par.
tror det är hennes "egna" kur hon satt ihop.
Men många som blivit hjälpta av den kuren så hoppas den hjälper mig med :)
ondrasek.se är hennes hemsida :)