Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Av hoppar gärna in i denna tråd :)
Börjat precis å äta pergotime :)
Av hoppar gärna in i denna tråd :)
Börjat precis å äta pergotime :)
Ingen mens idag heller och fortfarande negativt gravtest.. hur har det gått för er andra hur mår ni idag : ) ?
Honeyboney det kommer att bli bra försök att inte stressa upp dig för mycket :) Glitter Lina vad spännande ! Men vissa kvinnor för äl tidigare har även läst att det finns de som fick äl samma dag som de åt sista tabletten :) vi får hoppas på att det tar sig nu ????????
Hej längesen!
Går la sådär..
I natt hade jag en del molande värk å även när jag vakna. Trodde ju att mensen kommer när jag gick på toa. Men inget.. Tog ett gravtest samtidigt å det va blankt :(
Har en tid till gyn nu på tisdag för jag har helt plötsligt fått konstiga små hugg på höger sida. På min högra äggledare! Som jag opererade bort för två månadersen.. Konstigt! Kan väl inte ha ont i nåt som inte finns?!
Känns som denna gången hjälpte inte pergotime :(
Hur går det själv???
Fick mens i tisdags :( börjar på lördag med Pergo kur 2
Hej Minime ! Vad roligt , jag hoppas verkligen att det blir något för er :D .. oroa dig inte för biverkningar det är vanligt , och testa med ägglossningstest så att du har koll på om tabletterna funkade..
Sen undrar jag en sak till alla er andra , vad tycker ni om jag börjar med en fubbel kur även om enkel kur funkade ? Finns det större chanser att det tar sig ? Kram / Melinda
Ja det kanske du har rätt i :) får väl nog ändå hålla på med enkel kur lite till
Nu har jag varit på UL och är tydligen väldigt lättstimulerad, hade totalt 20 äggblåsor, men de 3 största var 17mm, 14mm och 13mm. Resten var så små att de inte kommer spela någon roll. Så min läkare vill göra ett nytt UL på onsdag samt att jag börjar med ägglossningstest idag
Haha nja lite svårt då vi är två kvinnor, men jag har inte hittat nån passande aktuell tråd om pergotime stimulering i regnbågstråden så därför hänger jag på er ^^
Det är mycket trevligare att prata med människor som går igenom samma sak, även om vi nu ska insemineras på klinik och inte kan "sexa på" på samma sätt som ett heteropar :)
Jag tror att de beror på hur långa cykler man haft vilken dag man ska börja med tabletterna osv . Om du har väldigt ont i buken kan det ju vara så att äggstockarna överproducerar äggblåsor så håll lite koll på det ????kram på er