Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
GlitterLina: ja precis, jag åt provera först för att få igång en blödning och nu är jag inne på dag 5.
Hoppade precis in i tråden så har inte så bra koll, har du också ätit Pergotime?
GlitterLina: ja precis, jag åt provera först för att få igång en blödning och nu är jag inne på dag 5.
Hoppade precis in i tråden så har inte så bra koll, har du också ätit Pergotime?
Äter du enkel kur?
Har du haft några biverkningar av tabletterna?
Okej. Jag tog ju första tabletten idag och har inte märkt något alls än så länge så hoppas jag slipper de
Idag fick jag glad gubbe som inte blinkar så nu har jag ÄL :)
Undrar om det finns stor chans å bli gravid om jag hade sex igår. Inte sex idag men i morgon... ?
Kram
Varit på vul idag och de kunde inte se någon ledande äggblåsa utan bara en massa små pga min pco. Så antingen svara jag inte på enkelkur av någon anledning denna gången eller så har äl redan varit. Är ju på cd 17 så det är fullt möjligt. Hade starka äl test mån och tis men inte helt positivt men idag var det väldigt svagt. Hade även mycket molande i magen till i måndags kväll. Så mycket talar för att jag kanske haft äl ändå men tidigare än jag brukade för 2 år sen. Så nu blir det en nervös väntan några dagar tills jag ser på tempningen om jag haft äl eller inte.
Vad kul med fler nya! Välkomna :)
Spännande att fler haft/ troligen haft ägglossning, nu är det bara att vänta och se!
Här har vi BIM på fredag, och jag tror jag har nästan vartenda tecken på graviditet som finns. Jag kan inte sluta känna efter och analysera allt. Försöker att inte ha för stora förhoppningar men vill så gärna att det ska fungera!
Glitterlina: Jag och min fru har sagt att vi inte ska testa före BIM, så hon vägrar låta mig köpa grav-tester med risk för att vi tjuvtestar och blir besvikna. Men jag tycker dagarna går så långsamt!
Haha ja likabra att lyssna, är så onödigt att tjafsa om sånt Väntar du också på BIM nu? När är ditt datum? :)