Gulbrun flytning i v. 33?!
har haft rikliga flytningar sedan v. 20, har varit så pass mycket att jag tog upp det med min bm (är annars förskonad från både flytningar och riklig mens men för min har det iaf känts som flytningarna varit väldigt rikliga sen v. 20, har varit tvungen & använda tampong etc).
Dessutom har de varit snorgula/ljusgröna till färgen. Men idag så kom det en som var helt annorlunda till färgen, gulbrun! (Såg inget färskt blod). Sniffade lite på den (äckligt i know) och till skillnad från de tidigare flytningarna luktade denna lite mer. Inte så den stank men där fanns helt klart en lite skarpare odör... Den var inte slemmig, hade samma konsistens som vanlig flytning, eventuellt pyttelite vattnigare. Jag bytte binda direkt efteråt och på nästa binda kom det också liknande färg fast nu mer åt det gula hållet igen som jag vanligtvis brukar ha... Resten av dagen har flytningarna återgått till sin gulgröna färg!
Nån som vet vad detta kan ha varit? Eftersom de inte kom nåt slem så vet ja inte om ja ska tro att det e slemproppen..